|
||||
|
||||
אני לא יודע איך לתת לך תשובה טובה על הדברים האלו. יתכן שאתה צודק. מה שעולה מן הסרט ואיני רואה סיבה מדוע ישקרו בעניין זה, יכולתם של הפיראטים הצעירים היחפים והמורעבים להשתלט על ספינות הענק הללו, נבעה כל כולה מן הפאסיביות ואמצעי הנגד ה''מעודנים'' של אנשי הצוות. במקרה שאנשי הצוות היו מגיבים בירי על ניסיון העלייה לסיפון, לא היה לפיראטים שום בדל של סיכוי אפילו לעלות לסיפון. בדיעבד, גם ללא נשק ובידיים חשופות עלה בידי הצוות לפצוע את אחד השודדים ולהכניע את השני. לא מדובר כאן בקרב בין כוחות שווים. |
|
||||
|
||||
לצורך איזון של התיאור החד-צדדי שלך, מומלץ לקרוא על אירוע אחר, בו נחתים איטלקים ששים-אלי-הדק הרגו דייגים הודים: |
|
||||
|
||||
במקרים רבים אתה צודק; אבל כבר נראו שודדים עם מקלעים כבדים, RPG ועוד כהנה וכהנה, עם סירות מירוץ וכן הלאה. אז לפחות עד שהפיראטיות הפכה מגפה, היה משתלם לחברות ולחברות הביטוח להימנע *בכל מקרה* מלחימה, נזקים ונפגעים, במקום להסתכן בהם (ולהכשיר את הצוותים ללחימה). זה במידת-מה כמו ההוראות לבנקים, לציית בכל מקרה של שוד בנק, גם אם ברור שאין לשודד נשק. |
|
||||
|
||||
א. ראיתי בויקיפדיה שלמעשה ממשלת ארה"ב הורתה לכל האניות עם הדגל שלה לשמור על מרחק של לפחות 600 ק"מ מחופי קרן אפריקה. הספינה הספציפית הזאת משום מה לא נהגה ע"פ ההנחיות האלו. ב. רציתי עוד רק להוסיף שע"פ הויקיפדיה לא מדובר כלל בפיראטים "מקצועיים", אלא בדייגים שבצוק העיתים עשו הסבה מקצועית. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |