|
||||
|
||||
לא, הגדולים ירוויחו מהפגיעה בקטנים, וגם יחסכו קצת. |
|
||||
|
||||
הגדולים משקיעים הרבה יותר מהקטנים על פרסום. |
|
||||
|
||||
אנא הסבר |
|
||||
|
||||
הגדולים משקיעים הרבה יותר בפרסום מהקטנים. את מה שהם לא השקיעו בפרסום באינטרנט בארץ הם יעבירו לפרסום באפיקים אחרים שכנראה פחות משתלמים להם (כלומר: הם בוחרים להשקיע בפרסום באינטרנט בגלל שהם חושבים שזה משתלם להם. אותו הסכום באפיקים אחרים יעזור (קצת?) פחות בהשגת יעדי הפרסום שלהם להשקפתם). |
|
||||
|
||||
פרסום זה לא משחק סכום אפס. אם פחות שחקנים מפרסמים - אתה צריך להשקיע פחות בפרסום. |
|
||||
|
||||
הבנתי אותך, אם ככה זה באמת אפשרי שההפסד שלהם יעלה על הרווח. תלוי בנסיבות. אני חשבתי שמהוצאת המתחרים מהתמונה הם ירוויחו יותר. במיוחד שנראה לי שהצריכה הכוללת היא די קבועה, ולא מושפעת מפרסומות וחוקים. |
|
||||
|
||||
אין לי מושג אם הצריכה הכללית קבועה (דרך אגב: זהו הטיעון הקבוע של יצרני הסיגריות. ר' דיון 3631). ההשערה שלי: לא. למיטב ידיעתי צריכת האלכוהול בארץ נמצאת במגמת עליה (אבל אין לי נתונים על כך). אם זה נכון: אין לי מושג כמה מזה מושפע מפרסום. בכל מקרה, אין לי שום סנטימנטים מיוחדים לאותם בעלי בוטיקים. ניסיתי להפעיל את אותם שיקולי מסכנות גם על היצרנים הגדולים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |