|
||||
|
||||
אני מניח שהכוונה היא שככל שמשחק מחשב יהיה מציאותי יותר ויותר (כלומר יישם את חוקי הפיזיקה בצורה טובה יותר), כך צריך ליישם גם את החוקים ''שלנו'' באותו המשחק. וזה למה הם ''מוותרים'' למשחקי חלל או פנטסיה (בהם חוקי הפיסיקה לרוב שונים) |
|
||||
|
||||
אז אם אני רוצה להמשיך להרוג כל מה שזז (וביחוד כל מה שזז לאט, כמו זקנות עם הליכון במעבר חציה) אני צריך לשנות קצת את g בעולם שלי? אני מניח שאפשר לחיות עם ההגבלה הזאת. |
|
||||
|
||||
אם תרצה להמשיך להרוג את כל מה שזז תצטרך לשנות גם את ההגדרה של ''זקנות עם הליכון''. |
|
||||
|
||||
אני חושב שכוונה שלהם הייתה שאם המשחק שואף לדמות ''עולם ריאלסטי'' (וכל הזמן מגבלות הטכנולוגיה נפרצות),יוכנס גם מימד ''מוסרי'' כמה שמשחק יותר שואף לראליזם כך יוכנסו בו מגבלות מוסריות (כמובן שתהיה בעיה למדוד או לכמת ממתי זה ראלי וממתי המשחק הוא פנטזיה) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |