|
||||
|
||||
בדיוק בגלל שהם נמצאים עמוק בזנב הימני של העקומה (לפחות לפי מערכת הצירים הסטנדרטית), לא בטוח ששנה (או חצי שנה) קדימה זה מה שישנה להם. ואם משעמם להם לפתור משוואות עם נעלם אחד, שיפתחו ספרי בגרויות ישנים של ההורים שלהם1 ויפתרו מבחנים מהשנים שעברו, או סתם יחפשו משוואות עם שני נעלמים. ומישהו כבר הזכיר כאן חוגים לילדים-שמשתעממים-בבית-הספר. ואגב, אם עוד לא אמרתי זאת, אני מסתייג מההנחה שלך שיש קורלציה בין העדר כישורי למידה לבין רמה אינטלקטואלית. 1 סליחה, שיגשו לאתר האינטרנט הסמוך למקום מגוריהם :) |
|
||||
|
||||
הימני, נכון. ואני מסכים שהחצי שנה זה לא מה שיאתגר אותם, אבל זה משהו. ואם יש או אין קורלציה צריך לבדוק. ההרגשה שלי שתהיה כי ל''רגילים'' אין ברירה, ולמחוננים יש. מסגרת לימודים סטנדרטית תדחוף את המחונן לצד העצל ונטול ה''תחת''. כמובן שיש משתנים משפיעים נוספים אבל ההרגשה שלי שניתן יהיה לבודד את ההשפעה הזו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |