|
||||
|
||||
אז אתה טוען שבמחיר המלא החנות מקבלת רווח של כ-300%? אפילו בתור מי שחושב שאכן הבעיה נעוצה במפיצים, קשה לי להאמין שאלו המספרים. |
|
||||
|
||||
נראה לי יותר סביר רווח של 300% על מכירה במחיר מלא (שמתרחשת לעיתים נדירות) מהפסד על מכירה של 4 ב-100. קשה לי עוד יותר להאמין שהמפיץ משתף את הספק ואת היוצר ברווחיו מעבר למה שהוא מחוייב בחוזה. אני מניח שהמפיץ (חנות או רשת חנויות) קונה מהספק (הוצאת הספרים) כמות מסויימת של ספרים במחיר אחיד ללא תלות במחיר הסופי לצרכן (ומן הסתם יש איזשהו מנגנון החזרה ופיצוי במקרה שהמכירות נמוכות בהרבה מהציפיות). מצד שני יש הוצאות ספרים שהן בבעלות הרשתות עצמן ואז אולי יש קשר, אבל בסך הכל מדובר פה בהעברת כסף מכיס לכיס. |
|
||||
|
||||
אם הרווח הוא כזה אסטרונומי, אז שיורידו את מחירי הספרים מ-94 ש"ח ל-54 ש"ח, יפסיקו עם המבצעים, ובא לציון גואל. |
|
||||
|
||||
אה, כן, ויעניקו לסופר רווח באחוזים כתלות במחיר הסופי של הספר. |
|
||||
|
||||
תנוח דעתך, זה כבר קורה. לא תמיד, אבל קורה. |
|
||||
|
||||
למה להן? עדיף מבחינתן למכור ללקוח 4 ספרים ב-100 מאשר ספר אחד ב-25 לארבעה לקוחות שונים. ככה דוחפים את הלקוחות לקנות (ואולי אפילו לקנות!!) ספרים שהם לא תכננו לרכוש לפני שנחשפו למבצע ושאחרת היו מתקשים להפטר מהם. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |