|
לדעתי, פעולות הממשלה בנושא משבר המים מעידות על ראייה קצרת-טווח וחסרת אחריות. במקום לבחון את העניין מבחינה מקצועית וארוכת טווח, באקט של פניקה הפנתה הממשלה 10 מיליון ש"ח למסע פרסום אינפנטילי לחסכון במים.
10 מיליון ש"ח! איזה בזבוז משווע! האם מישהו בכלל שם לב למסעות פרסום חינוכיים מסוג זה? הרי כיום ידוע לכל איש מקצוע מתחיל כי יש ליצור מעורבות אינטרסנטית ממשית מצד הלקוח! חשבו איזה אפקט היתה משיגה הגרלה נושאת פרסים בקרב ציבור החוסכים, או אולי פרס "מר מים 2001" מוענק בידי בכירי מגישות ערוץ הילדים!
יתרה מזו, בתקציב לא גדול בהרבה ניתן היה לייסד את "מועדון לקוחות מקורות", המעניק נקודות נושאות פרסים. 10 נקודות לכל מ"ק מים שנחסך לעומת החודש המקביל אשתקד. שערו בנפשכם! "יעקב, צא כבר מהמקלחת! עוד מעט לא יהיה רדיוטייפ!"
זה לא שאני מזלזל. לדעתי "מקורות" זה מותג אדיר. עבודה מבריקה, המיצוב של "המוביל הארצי", במיוחד מסע השיווק הממוקד בקרב תלמידי בי"ס יסודי. אבל בזמן האחרון אני מאוכזה מכל הדיבורים על שטויות כמו התפלה וטיהור. מי לימד אותם שיווק?
|
|