|
המערכת פרסמה משום מה דיון נוסף על שביתת העובדים בשל מדיניות השמיים הפתוחים. יש שם קישור לידיעה שבה שוטח מנכ"ל אל-על אליעזר שקדי את טיעוניו: כמה טיעונים (אני לא בהכרח מסכים עם כולם)
1. לאל על (מה עם חברות ישראליות אחרות? צ.כ.) יש דרישות בטחוניות גדולות יותר מלחברות אחרות. זו אפליה לרעה ועל כך צריך לפצות אותה. 1.א. הוזכרה שם טורקיה שאליה אסור לאל-אל לטוס משיקולים בטחוניים (אבל ההסכם הוא הסכם עם האיחוד האירופי וטורקיה לא חברה בו. צ.כ.) 2. לא הבנתי אם זה בדיוק מה שהוא טען) חברות ישראליות מוחרמות על ידי בריתות חברות התעופה (ר' ברית חברות תעופה [ויקיפדיה]) השונות ולכן לא מתמודדות בתנאים שווים. 3. יש נושאים לא סגורים, ובפרט נושא ה"סלוטים" - מתוך הכתבה: "סלוטים למשל, שהם האפשרות לנחות. נניח שאנחנו טסים היום מהית’רו לתל אביב כמו בריטיש איירווייז. כשהשמים ייפתחו, בריטיש תבקש ותוכל גם להגדיל את תדירות הטיסה לישראל. ההיגיון מחייב שגם אני אוכל להגדיל את תדירויות הנחיתה שלי בהית’רו. זוהי תחרות הוגנת, אבל זה לא מופיע בהסכם. במשרד התחבורה שולחים אותנו לדבר עם המדינות, אבל זה לא משהו שאני כחברה צריך לעשות." (אבל יש זמן עד שההסכם ייכנס לתוקף. האם זה לא בדיוק הזמן למשא המתן האמור? צ.כ.) 4. הוא לא הזכיר את העובדה שאל על לא טסה בשבתות.
|
|