|
||||
|
||||
לתנאי הסטודנטים (שחלקם לומדים במכללות), לא לתנאי האוניברסיטאות. |
|
||||
|
||||
זו בדיוק הנקודה שלי אם ה"נטל" שצריך להתחלק באופן יותר שיוויוני הוא השירות בצבא אז למה לא מדברים גם על הערבים והנשים? ואם ה"נטל" הוא המימון של המדינה אז למה לא מדברים על ההשכלה הגבוהה הלא תורנית? אחרי הכל מה אכפת לאנשים שנושאים בנטל המסים באיזו אופן מחלקים את הכסף שלהם ואם עושים את זה דרך מוסדות כמו האוניברסיטאות או מחלקים ישירות כקצבה לאברכים |
|
||||
|
||||
לא מדברים על הערבים כי זה לא קשור. יש לך טיעונים לגופו של ענין? ויתירה מזו, תמיד כשדנים בפתרון בעיה X יש עוד בעיות Y, Z, T וכו' שיש לפתור. אין בינהין לבין פתרון בעיה X כלום.אלה ראויות, ואלה ראויות, ואי אפשר לעשות הכל במקביל. הוספת בעיות נוספות היא דרך פוליטית נפוצה למנוע את פתרון בעיה X. כמו להקים עוד שלוש וועדות למשל. הסטודנט הממוצע מחזיר במשך עשרות שנות עבודתו כאזרח עובד וישר דרך עשרות מונים את ההשקעה באוניברסיטאות, מעבר לזה שכבר נאמר כאן שההשקעה באוניברסיטאות לא הולכת לכיסם של הסטודנטים. מה שלא נכון לגבי האברך הנתמך. |
|
||||
|
||||
אתה פשוט חוזר על טענות בלי להצדיק אותן "לא מדברים על הערבים כי זה לא קשור" - למה זה לא קשור ? הכסף לא הולך ישירות לכיסו של הסטודנט - אז? למה שיטת החלוקה משנה מבחינת הנטל על משלם המיסים? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |