|
אל לך לחשוב שאני עויין אותך או שביקשתי לפסול אותך או להשתיק אותך, אבל אני לא יכול שלא להסכים עם כך שספגת עויינות ושלא בצדק. ואולם אני מאחל לך, אם אכן הנושא קרוב ללבך, שתצליחי להבחין בין עד כמה שהדברים מכוונים כלפייך באופן אישי, ועד כמה הם מכוונים לאופן שבו הצגת את הדברים. אולי משם תביני גם אם לא תסכימי, למה חשבתי שכל תיאורי הפריעה, המציצה וכן הלאה הם סוג של מסחר בגסות של חולין בעניין שעבור אחרים הוא מספיק מכובד כדי שלא יתייחסו אליו או יתארו אותו כשם שמתארים קילוף של בננה, בין אם שזה נאמר מתוך שעל מנת לזעזע ולעורר גועל, ובין שזה נאמר בתום לב. למשל.
אבל זוהי שעת רצון להתפייס אחד לשני וביני ובינך, גם אם לא הסכמנו בדעותנו, ומה זה בכלל יתרום שאומר לך שגם אני זכיתי לכמה וכמה סופרלטיבים כמו מנוול ומטומטם ובפניי אף אחד לא התנצל, ואני גם לא מצפה שיתנצלו. אני לא יכול להכחיש שהייתה התלהמות, אבל אולי תוכלי לראות שזה לא היה לגמרי חד צדדי, וכנראה שככה זה כשאחד מרגיז את השני, והשלישי סופג.
עלייך לדעת שלא חיפשתי אותך בפורומים, ואם הייתי מחפש אז כנראה היה מתוך סקרנות לא רק על כך שאני חושב שאת אינטיליגנטית ושהשקעת, אלא גם מתוך שאני חושב שאת חמודה. נעל חמודה.
עתה כל שנותר הוא שיופיע גם ערן שדה ויתקלס בי, והפעם בשמו ולא תחת כינוי אלמוני, שכן לאחר שיסיים את דבריו, אולי יואיל להאמין לי שאני יכול להבין ולהזדהות אם הוא בא ממקום של כעס או כאב על תינוק אשר מילתו עלתה רע ואשר עקב כך הוא סובל מהיצרות או מדבר אחר, וזה מספיק, לא צריך את הרמב''ם, ואני גם לא יכול להתווכח עם זה.
|
|