|
||||
|
||||
כמה פעמים שמעתי שם את הפקידות אומרות על איזה מטופל של המרפאה "מגעיל". פשוט לא עושים דבר כזה. פעם גם התווכחתי עם אחת הפקידות על משהו כשבאתי בלי תור כמו שאמרו לי, ואז לא היה מי שיטפל בי ואמרו לי שגם הייתי צריך להתקשר לפני שאני בא בלי תור. לפני כן, אמרו לי פשוט לבוא בלי תור. אז ל"להתקשר לפני שאני בא בלי תור" הצוות האדמיניסטרטיבי קרא "הגיון פשוט". למה לא להתנצל? חשבתי שהלקוח תמיד צודק. אז הוא לא תמיד צודק, אבל לפחות אל תוציאו אותו אידיוט ואת עצמכם צדיקים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |