|
||||
|
||||
מי שקרא את דיון 3077 או תגובה 507041 |
|
||||
|
||||
מרתיח לראות את ההבדל בסיקור התקשורתי בין שני המקרים הטראגיים. |
|
||||
|
||||
אני בטוח שלו צולמה בוסינובה, היה המקרה שלה זוכר לסיקור נרחב יותר. |
|
||||
|
||||
אני לגמרי לא בטוח. יותר נכון - אני לגמרי בטוח שלא. |
|
||||
|
||||
נרחב מזה שקיבלה, לא נרחב מזה שקיבל סילמן. עכשיו חידה אחרת, מה אומר לך השם "ברוך בן מנחם"? |
|
||||
|
||||
נכון, גם הוא. רק שהוא שרף עצמו אחרי ההתנתקות, ולא לפניה. |
|
||||
|
||||
מסכימה. כמות כלי התקשורת (המסחרית והעצמאית) שהסתובבה באותו קילומטר רבוע הייתה ענקית והרשתות החברתיות דיווחו על העניין בזמן אמת. |
|
||||
|
||||
אני לא מאמין שהעניין היה מחסור בחומר מצולם. אני חושב שהסיקור המינורי נבע משתי סיבות. סיבה ראשונה היא שבתנאי הלחץ ששררו באותה תקופה, היה חשש שסיקור נרחב עלול להביא לחיקוי המעשה על-ידי אנשים אחרים. אבל נראה לי שהסיבה העיקרית היא רצון לכבד ולשמור על הפרטיות של אדם שכנראה לא היה מאוזן לגמרי. כדאי לשים לב שזאת לא רק התקשורת, אלא שהנהגת המתנחלים לא הפנתה למקרה בדיונים ציבוריים ולא הזכירה אותו מאז האירוע. קראו ספרייה על שמה ובזה הניחו לעניין. ועוד דבר. למקרה של הגב' בוסינובה אין כל השלכות. אנחנו לא יכולנו ללמוד ממנו כלום. גם כך אזרחי המדינה היו חלוקים בעוצמה רבה בסוגיית ההתנתקות. למקרה של מר סילמן יכולות להיות השלכות. המקרה נוצר כנראה בגלל אטימות של מערכות בירוקרטיות שנועדו לטפל באוכלוסייה הנזקקת במדינה. מאחר שיש הסכמה רחבה על החובה של המדינה לעזור לנזקקים, זאת לא שאלה פוליטית במיוחד אלא שאלה של ניהול בירוקרטי. ובאמת, רוב אמצעי התקשורת היום ניצלו את המקרה כדי לעסוק בשאלות שנוגעות לכשלים של שירותי הרווחה. לי נדמה שבשני המקרים אמצעי התקשורת ביצעו את תפקידם היטב. |
|
||||
|
||||
המעשה של סילמן *כבר* זכה לחיקוי, וכנראה שגם במקרה שלו הסיבה של 'רצון לכבד' אמורה להיות רלוונטית. אני לא ממש מעוניין לדון בסילמן עצמו, אבל בהחלט שהשימוש שנעשה במקרה שלו היה ביפולרי לגמרי (פתח רוטר, למשל, ותראה אילו מסמכים שולפים שם, מול אילו מסמכים שולפים ב'הארץ'; האמת, עדיף שלא תפתח), והשימוש הפוליטי שנעשה במקרה הזה - לא כדי לדון בסוגיית 'הביטוח הלאומי לאן', אלא כדי (ציטוטים מכתבה מקרית אחת) לומר ש"זו מדיניות כלכלית מכוונת", "הוא לא פגע בעצמו, אלה שטייניץ ונתניהו שפגעו בו"*, "אנחנו יודעים מה קרה בגרמניה הנאצית כשהרוב שתק, שתיקה היא פצע, השמיעו את קולכם, כולנו משה סילמן", כרוזים של "כשאזרח נשרף בגלל ממון - זה הזמן להחליף את השלטון"**, "מה שקרה בתוניס ועשה שינוי בעולם הערבי, צריך לעשות גם שינוי אצלנו, בעקבות המפגין שהצית את עצמו בתל אביב" - כל אלה אינם 'לא שאלה פוליטית במיוחד'. זה האם-אמא של הפוליטיקה. ורשות הדיבור לרפי קמחי, שהטרמינולוגיה שלו מוכרת היטב: "לנו, חבריו של סילמן בחזית החיפאית שהכירו את עמדותיו ברור כי הוא הצית עצמו לא כמעשה של ייאוש אישי, אלא כסימן קריאה חברתי ופוליטי. סילמן שסימן בחייו את הקו השברירי המפריד בין תחושת הביטחון המזויפת של מעמד הביניים לחוסר המוצא והייאוש הקיומי של המעמדות הנמוכים. סילמן סירב להתבשם משינוי התודעה שחוללה לכאורה המחאה וקרא לרדיקליזציה פוליטית שלה... ספק אם סימן הקריאה של סילמן ישפיע על השלטון, אך את תנועת המחאה הוא מחייב לחשבון נפש". *יש גם "ביבי הרוצח, המחאה תנצח", אבל זה לא בעיתון. **והרי ברור לגמרי שבמקרה הזה, שנמרח על פני עשור, התחלפו לפחות שלוש ממשלות. |
|
||||
|
||||
נכון. גם במקרה שלו הסיבה של 'רצון לכבד' היא רלוונטית. אבל במקרה שלו התקשורת השתמשה באירוע כדי לשאול שאלות על הטיפול בו של שירותי הרווחה ושל בט''ל, וזה בדיוק תפקידה. וגם, במקרה של גב' בוסינובה צריך לתת קרדיט להנהגת המתנחלים שלא ניסתה לעשות באסון אישי שימוש פוליטי. קראתי והקשבתי היום לאמצעי התקשורת. להערכתי, הרוב הגדול עסק בבעיות של הבירוקרטיה הציבורית ולא ב''ביבי שטייניץ''. תמיד יש כמה יוצאים מהכלל. מה שאנשי המחאה עצמם אומרים לא חשוב במיוחד. אנחנו מדברים על הסיקור התקשורתי. |
|
||||
|
||||
לצערי אני לא חושבת שההסכמה על חובת המדינה לעזור לנזקקים היא רחבה כמו שהיינו רוצים לחשוב. על סילמן ראיתי כמה שאמרו שהוא פשוט היה איש עסקים גרוע ולכן צריך לשאת בתוצאות מעשיו. |
|
||||
|
||||
כמובן. ראיתי גם את הדיווחים אתמול על הפרופ' תומך השוק החופשי שכתב "נפטרנו מפרזיט", ו"אנשים מסוגו מוסיפים מעט מאוד לכלכלה הישראלית". אני מוצא את עצמי מפעם לפעם תוהה על הקשר בין אמונה בתורה חברתית אוטיסטית לבין מאפיינים אישיים של אוטיזם קל. אבל נראה לי שזה לא תקף לאנשים במערכת הפוליטית הישראלית. רוב הימין הישראלי הוא בעד מדינת רווחה לא פחות מאשר השמאל. נראה לי שאפילו נתניהו, שנחשב לסמן של ימין כלכלי, לא מגיע לקרסולם הימני של הליברטריאניסטים האמריקאיים. |
|
||||
|
||||
ובהקשר הזה תהיתי - מעבר לזה שממתי מודדים אנשים רק לפי תרומתם לכלכלה: בעל עסק להובלות שמונה 3 משאיות וטנדר, גם אם העסק כשל, תרם בעבר לפחות 3-4 מקומות עבודה למשק, סביר להניח שיותר (כי רכב מכיל יותר מנהג-סבל אחד). קצת יותר מאשר תרומתו לכלכלה של מרצה לתקשורת, שמוגבלת, כך אני משערת, לתשלום מיסים. |
|
||||
|
||||
אני תמה, אחרי שחצרוני הציע די מזמן לעשות אאוטסורסינג לילודה (כי חבל לייצר בארץ ילדים כשאפשר ליבא בזול ממדינות עולם שלישי, בזמן שבמקום אימהות הנשים יכולות לעשות משהו מועיל יותר כמו לעבוד), מי בדיוק לוקח אותו ברצינות. כל שלושת העיתונים המרכזיים נתנו לו במה כי הוא ליצן, מן הסתם. זכותו המלאה להחזיק בדעותיו הנ''ל, ובהחלט הן חוסות תחת כנפי חופש הביטוי - וזכותי המלאה לחשוב שהוא פרובוקטור מטורלל. |
|
||||
|
||||
אבל אנחנו משלמים לו את המשכורת ששמה אותו בפוזיציה להיות מצוטט בעיתונים, ובקרוב אלה שהוא מלמד יזכו לתואר אקדמי מלא. בקיצור, הבדיחה היא על חשבוננו. |
|
||||
|
||||
קראת פרסומים אקדמיים שלו אי פעם ומכך את מסיקה שהוא לא ראוי לפוזיציה, או שאת רומזת שחופש אקדמי פירושו החופש להביע דעות שלא מרגיזות את ברקת? |
|
||||
|
||||
זה בסדר שנותנים פתחון פה לאנשים כאלו. זה מדגים שתואר ועבודה אקדמית אינם בהכרח קשורים לרמה מוסרית . |
|
||||
|
||||
אה, עכשיו אני צריכה לקרוא גם מאמרי אקדמיה של "הפרובוקטור המטורלל"? נראה לך שלווי-נט הוא שולח את העדית או את הזיבורית של הגותו? |
|
||||
|
||||
אז בקיצור, אין לך שום כלים לשפוט האם הוא שווה משהו בתור אקדמאי בתחום התמחותו* או בתור מרצה בתחום התמחותו, אבל את כבר יודעת שהחופש האקדמי לא חל עליו ושבתחום שלו הוא לא שווה כלום. אהה. *למיטב זכרוני, 'הבעת דעות מעצבנות' עוד לא הוגדר כמקצוע אקדמי. למרות שיש חוגים שלמים שמתמחים בכך. |
|
||||
|
||||
אתה רוצה לטעון משהו? אולי תמצא פרסום אקדמי שלו ונתרשם יחד? |
|
||||
|
||||
זו היית את שטענת. |
|
||||
|
||||
מה אני מבינה? הנה פירוט: אמיר חצרוני [ויקיפדיה] "בסדרה של מחקרים שערך על התוכנית "מי רוצה להיות מיליונר?", הראה כיצד במדינות שונות מפיקי התוכנית מתעלמים מההנחיות הנוקשות של מפיצי הפורמט, על מנת שהתוכנית תזכה להצלחה. כך, למשל, בערב הסעודית נמצא כי מרבית השאלות עוסקות בנושאי דת ומסורת". גם אני למדתי תקשורת באקדמיה (במסגרת התואר הראשון בקולנוע) אז אני לא בפוזיציה לזלזל בתחום באופן גורף. ובכל זאת, נו, אני שואלת אותך. |
|
||||
|
||||
בתור מישהי שלמדה תקשורת את יכולה להסביר מה לא לגיטימי במחקר הזה? |
|
||||
|
||||
נו, אז כתוב בויקיפדיה. חיפוש מהיר מעלה שהוא תרם פרק לספר שרוטלדג' הוציאו (http://www.routledge.com/books/details/9780805859591...), שזה מכובד, וערך ספר אחר שנובה הוציאו (שזה פחות, https://www.novapublishers.com/catalog/product_info.p...), ועוד ספר שהוא עורך צפוי לצאת איפשהו בשנה הקרובה. בקיצור, כמו שאמרתי: פרסומים יש לו כמה (אני בטוח שחיפוש מעמיק ימצא עוד), ואין כל קשר שאני מכיר בין הידע של מישהו בתחומו או אפילו יכולת ההוראה בתחומו לבין היכולת שלו לפלוט שטויות בתחומים אחרים. |
|
||||
|
||||
אפילו ממה שיש בויקיפדיה נראה שנושאי המחקר העדכניים שלו הם קצת יותר רציניים מהאיגנובל-על-פניו שמוזכר ראשון. |
|
||||
|
||||
במקרה הזה לא מדובר בפליטת שטויות . אני הייתי מנסח את זה כך: אין קשר מובהק בין הידע של מישהו בתחומו או אפילו יכולת ההוראה בתחומו לבין רמתו המוסרית". |
|
||||
|
||||
גם זה נכון, רק שהשאלה של ברקת הייתה לגבי היחס בין התבטאויותיו (כשטויות) ליכולתו כחוקר\מרצה. |
|
||||
|
||||
אאוטסורסינג לילודה? לא הכרתי. אפשר קישור? |
|
||||
|
||||
בבקשה. הפסקאות הרלוונטית: "כל מדינה זקוקה לתחלופה של כוח אדם על מנת שלא להתנוון. אמנם ילדים יכולים להבטיח את התחלופה הזו, אבל הולדה של תינוקות היא לא הדרך היחידה או הטובה ביותר להבטיח אותה. ניתן בקלות לייבא מהגרי עבודה איכותיים ומשכילים מהמזרח הרחוק וממזרח אירופה, שישמחו להצטרף לאלתר לחזון הציוני מבלי שנידרש לבזבז שנים בגידולם. כמו כל מוצר, גם ילדים כדאי לייצר היכן שיש יתרון יחסי בייצורם. כשם שאנחנו לא מייצרים בישראל סירופ מייפל מתקתק כי האקלים שלנו לא מתאים, כך גם אין טעם לבזבז זמן עבודה יקר של מתכנתת מחשבים ישראלית על הריון שאליו יכולות להיכנס מיליוני פיליפיניות, תאילנדיות או קאזחיות, אשר ישמחו תמורת סכום סמלי למסור ילדיהם לאימוץ אצלנו. אם החברה הישראלית תפסיק לראות בהבאת ילדים את חזות הכל, נשים יוכלו להתמקד בקריירה ולסגור פערים כלכליים בינם לבין גברים, ונגיע לשוויון והרמוניה בין המינים. " |
|
||||
|
||||
המאמר מזכיר לי כמה תגובות הזויות של כותבת קבועה באייל. |
|
||||
|
||||
פשוט מבריק. איך לא חשבנו על זה קודם. תודה על הקישור. |
|
||||
|
||||
לי זה מזכיר פיליטון של אפרים קישון. משהו עם טדי קולק. |
|
||||
|
||||
יש יתרון יחסי בייצורו של טדי קולק בתאילנד? לא ידעתי. |
|
||||
|
||||
אני רק מקווה שהפרופ' הנ''ל מיישם את התורה על עצמו ומקפיד שלא להפיץ את הגנים שלו. |
|
||||
|
||||
למיטב ידיעתי, כן. הוא כתב פעם את זה איפשהו, אם אני זוכר נכון. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
אני מציע להגיש את מועמדותו לפרס דרוין |
|
||||
|
||||
התרומה לכלכלה של מרצה לתקשורת במכללה שממומנת בכספי ציבור היא שלילית, את כספי המיסים שלו הוא משלם מהמשכורת שהוא מקבל מכספי המיסים שלך. להיות גם עובד ציבור1 ליברטאן זה כמו להיות חייל פציפיסט, שוחט פעיל זכויות בעלי חיים או כומר קתולי סרסור, וצריך להיות בעל אינטליגנציה מוגבלת במיוחד בשביל לא לשים לב לסתירה העצמית. 1 שאיננו שופט, שוטר, חייל, מחוקק או משהו כזה. |
|
||||
|
||||
האם על מי שרוצה להעלות את מס ההכנסה להתנדב ולשלם יותר? האם על מי שתומך בלגליזציה של מריחואנה לעשן בעצמו? |
|
||||
|
||||
אתה באמת לא רואה את ההבדל בין מי שתומך בליגליזציה של חשיש ובוחר לא לעשן חשיש לבין מי שתומך בזכויות בעלי חיים ובוחר כן להתפרנס מנטילת חייהם?! |
|
||||
|
||||
האנלוגיה הזו של הפריפריאלי באמת לא תקפה, אבל הראשונה שלו כן - סביר מאוד לתמוך בהעלאת מס הכנסה מבלי להתנדב לשלם יותר כבר עכשיו, וזה דומה לפרופסור הליברטן. |
|
||||
|
||||
לא ממש, מה יגיד מי שתומך בהעלאת מס הכנסה על מי שלא מתנדב לשלם יותר גבר עכשיו? מן הסתם משהו כמו: "אזרח שומר חוק". לעומת זאת, מה יחשוב ליבארטן על מי שמקבל כסף מהציבור בלי לתת תמורה? במקרה של חצרוני התשובה פשוטה: "פארזיט". |
|
||||
|
||||
אתן לך דוגמה: נניח שאני מגדל תרנגולות. הייתי רוצה לגדל אותן חופשי, אבל אז לא אעמוד בתחרות הכלכלית מול מגדלי תרנגולות "רגילים". לעומת זאת, אם אקים לובי שידאג לחקיקה מתאימה, אאלץ את כל המתחרים שלי לגדל תרנגולות באופן חופשי, וכך אוכל לעמוד בתחרות. אותו דבר הפרופסור הליבטריאן - כל עוד המצב בישראל הוא כזה שהוגי דעות חייבים לעבוד באקדמיה הנתמכת ע"י המדינה כדי לעמוד בתחרות מול הוגי דעות אחרים (למשל, אני מניח שYNET לא היו נותנים במה לחצרוני אלמלא התווסף לשמו "פרופ"') - לגיטימי מבחינתם לקבל כסף מהציבור (בינתיים) אך ובו זמנית להחזיק בדעה שהציבור לא צריך לממן אותם ואת מתחריהם כאחד. -------- ובלי שום קשר, אני חושב שהפרופ' הנ"ל אידיוט. התגובה שלו להצתה העצמית של סילמן היא לבדה מספיקה לזה, בלי קשר לדרכי ההתפרנסות שלו. |
|
||||
|
||||
לגבי טמקא, תתפלא. למיטב ידיעתי טמקא נותנים במה לכל החפץ שיתנו לו במה, ובלבד שהוא כותב סביר. זו הסיבה לריבוי הכותבים מטעם, הכותבים שמעוניינים לקדם את העסק שלהם, וכיו''ב, באתר. לכל חפצי הפרסום הללו טמקא לא משלמים. אלה מקבלים פרסום חינם לעסקם בתפוצה רחבה, ואלו מקבלים תוכן נוסף לאתר בלי לשלם עבורו. היינו, לא צריך להיות פרופסור בשביל זה. |
|
||||
|
||||
הנחתי שהעיתון הוא זה שמשלם לכותבים, אבל ניחא. זה לא משנה את הנקודה העיקרית. |
|
||||
|
||||
1. אדם לא נולד "מגדל תרנוגולות" ואדם לא נולד "פרופסור לתקשורת", זאת בחירה. אם אתה חושב שזאת בחירה לא מוסרית אז מן הסתם לא תבחר בה. 2. יש הרבה ליבארטנים בישראל ובעולם, אף אחד מהם לא עובד כפרופסור לתקשורת במכללה ציבורית. 3. הוא יכל ללכת לעבוד במכללה פרטית (יש 10 כאלה בישראל בלבד, ואלפים ברחבי העולם) ולא במכללה ציבורית. הוא יכל ללכת לחקור תחום קצת פחות פראזיטי, ולא "תקשורת". 4. כל זמן שהוא פראזיט שחי על כספי משלם המיסים, מן ההגיון שלא יקרא לפאראזיטים אחרים שחיים על כספי משלם המיסים להעלות את עצמם באש. |
|
||||
|
||||
עד 3 אתה מקשקש שטויות. לגבי 4 אני מסכים, אבל בלי קשר לפרנסה שלו. |
|
||||
|
||||
לגבי 3, תבדוק לפני שאתה מדבר. יש בישראל 10 מכללות פרטיות1 ועוד כמה מכוני מחקר פרטיים2. ה"פרנסה שלו" היא פרזיטיות, ההבדל היחיד בינו לבין סלימן הוא במחיר. 2 http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%9... או http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9... |
|
||||
|
||||
כדאי שאתה תבדוק לפני שאתה מדבר, תואר פרופ' אי אפשר לקבל, לא במכללות ולא במכוני מחקר. |
|
||||
|
||||
לבדוק לפני שמדברים, אה? רעיון טוב. |
|
||||
|
||||
טוב, מכל מלמדיי השכלתי. יצויין רק שמדובר רק בחצי השנה האחרונה, רק חלק קטן מהמכללות הפרטיות (ואף אחד ממכוני המחקר), ועם סייגים כאלה ואחרים. אני מניח שמס' הפרופ' שאכן קיבלו כך את תוארם עד היום זעום עד אפסי (ולא כולל את הנ''ל) |
|
||||
|
||||
1+3. ליברטן טוען - לפחות אמור לטעון - שהמערכת החברתית שמאפשרת את קיומם של פרופסורים לתקשורת, כפי שאנו מכירים את הג'וב כיום, היא לא מוסרית. זה לא אומר שבהינתן המערכת הזו אסור לאדם לבחור בג'וב הזה. הוא אמנם נהנה מהעוול שבמערכת, וזה לא הכי יפה, אבל מצד שני הוא יכול לנצל את התפקיד כדי להילחם בעוול. מה דעתך, סוחרי נשק ויצרניו אוהדים את העובדה שבני אדם הורגים זה את זה? אם יצרן נשק (נציק לך יותר, מהנדס תוכנה ברפא"ל) חושב שחבל שבני אדם הורגים זה את זה, האם זה מטיל עליו חובה מוסרית לחדול מעיסוקו? ומה דעתך, האם לבנקאי מותר לחשוב שקומוניזם (או קיבוץ) זה רעיון נפלא? 2. אף אחד? את זה יכולת להגיד רק לפני הפתיל הזה, ובוודאי זה גם מה שהיית מנחש. עכשיו אתה כבר יודע על אחד. זה לא נוטע בך ספק, שמא יש עוד? עברת אחד אחד על כל המוסדות האקדמיים בעולם ווידאת (אתה יודע, חוקרים באקדמיה הם טיפוסים מאוד מגוונים)? ואפילו אם הוא יחיד בעולם, ואפילו אם הוא יחיד גם כשסופרים התמחויות "אוויר" אחרות1, זה עדיין לא טיעון נגדו. 4. מה שחצרוני כתב מספיק גרוע גם בלי להקצין אותו. הוא לא קרא לאף פרזיט להעלות את עצמו באש, ולפי הקישור שיהונתן אורן נתן למעלה הוא מאחל לסילמן בריאות שלמה ("כמובן", אפילו). 1 לא מזווית הראיה שלי, אלא מזו של הליברטן. |
|
||||
|
||||
הליברטן זה לא קנצרן גדל במיחד לענייני נפט? |
|
||||
|
||||
(-: אבל אתה יודע, זה מתחיל ב"ליברטאן" ונגמר ב"פאראזיטים". |
|
||||
|
||||
לגבי 1, דוגמה יפה לכך היא בנק הפועלים (בגלגולו הסוציאליסטי הקודם) |
|
||||
|
||||
1. ליברטאן שיטען כך מן הסתם יטען את אותו הדבר לגבי סילמן (הוא אמנם נהנה מהעוול שבמערכת, וזה לא הכי יפה...) ובטח שלא יקרא לו פרזיט. יצרן נשק שחושב שחבל שאנשים הורגים זה את זה לא דומה, לדעתי, ליצרן נשק שחושב שסחר בנשק הוא לא מוסרי, ויצרן נשק מהסוג השני, לדעתי לא קיים (ואם כן, הוא חסר מודעות עצמית על סף הגמל). 2. כן, אף אחד. המסקנה היא שחצרוני הוא לא ליברטאן. די ברור שהוא פורוביקיטאן, וזה לא אותו הדבר. |
|
||||
|
||||
1. לשיטתי כן. מהנדס תוכנה ברפא"ל שמציק לו שבני אדם הורגים זה את זה (ונניח - בסדר עם ייצור נשק לנו, אבל מציק לו יצוא נשק לקונפליקטים עקובי דם בעולם) - שילך וימצא לו עבודה אחרת. בנקאי שחושב שקיבוץ זה רעיון נפלא, שילך ויתקבל לקיבוץ-לא-מופרט (עוד יש כמה כאלה). לא תמיד זה אפשרי. לא תמיד זה קל. מי שמאחורי שנות נסיון במקצוע מסויים וצריך להתחיל מאפס - קטנים הסיכויים שיעשה כן. אבל מי שפשוט צריך לעבור חברה, כמו מהנדס התוכנה דנן שיכול למצוא עבודה בחברה אחרת, או כמו מר חצרוני שיכול להרצות במכללה פרטית - היה כדאי שיעבור לשם. במיוחד אם הוא מטיף לאחרים, יצרניים ממנו, על פרזיטיותם בעודו יונק מכספי משלמי המיסים. |
|
||||
|
||||
ועכשיו אין סיכון שאחרים יחקו את מעשיו?! ואני נגעל - ממש נגעל - מהציניות של סתיו שפיר, בריקוד על הדם של סילמן "שעשה להם את העבודה" http://www.mako.co.il/special-mako-news/Article-65dd... |
|
||||
|
||||
האם אתה נגעל - ממש נגעל - מהתבטאויות של אנשי ימין אחרי פיגועים, שמדברות על "קרבנות אוסלו" או מאשימות את השמאל ואת החלטות הממשלה? וכמובן, סתיו שפיר אינה "הסיקור התקשורתי". |
|
||||
|
||||
אנשי ימין טענו שהפיגועים "עושים בשבילם את העבודה"?! |
|
||||
|
||||
האם זאת תשובה לשאלה ששאלתי אותך? |
|
||||
|
||||
האם אתה עונה בשאלה? |
|
||||
|
||||
לא. אני מנסה להבין האם אתה משתף אותנו בבעיה פסיכולוגית פרטית שלך או שאתה מעוניין להעלות טענה לדיון. |
|
||||
|
||||
ובינתיים בטיבט: מאז מארס 2010 שרפו עצמם לפחות 34 בני אדם. לעצם העניין: אם מה שמפריע לך הוא דווקא הסיקור התקשורתי, חייבים להזכיר את דיון 503 (ובתקווה שאף אחד לא יתייחס למה שכתוב שם כהמלצה). מבחינת כל הקריטריונים שניהם דומים, למעט הקרבה הפיזית. יש לציין גם שצפיפות המצלמות עלתה פלאים מאז. מצד שני, שמעת על אותם טיבטים? האם מהבחינה התקשורתית כאן בארץ קרבנם הזיז למישהו (אשר לא שנא כבר קודם לכן את הסינים)? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |