|
||||
|
||||
הנח לרגע בצד את צרכן המוזיקה ואת המחשבה על החפץ כמוצר בתוך שוק. אני מדברת על חוויית השימוש בחפץ, לא על השיווק שלו. שאלתי על תחושת השימוש בתוף כאנלוגיה לתחושת השימוש בספר. ושאלתי עדיין עומדת ללא מענה, אלא אם התשובה הסופית שלך היא "תחושת ההקשה על תוף שונה אולי ליוצר". אני באמת כבר לא כותבת מכתבים למעט שליחת חשבוניות בדואר והמתנה לצ'קים. וכן, יש בזה תחושה של חוסר (סמ"ס "מזל טוב!+סמיילי" ממש לא מספק את החוויה שבשליחה וקבלה של כרטיס ברכה). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |