|
||||
|
||||
אני די בטוח שרכבת ישראל ומשרד התחבורה לא עובדים לפי ההגדרות של ןיקיפדיה. |
|
||||
|
||||
אתה רואה, זאת הבעיה! _____ (: |
|
||||
|
||||
וחבל, אין סיבה להקים מבנה מפואר וממוזג בשביל תחנת רכבת, במיוחד כאשר הרציף, איפה שהנוסעים נמצאים רוב הזמן, נמצא בכל מקרה מחוץ למיזוג. אם ממקמים את הרציפים כך שהנוסעים יכולים לחכות במזגן ולהגיע תוך שניות לרציף (במו בב"ש צפון ובניגוד לחלק גדול מהתחנות) זה כבר עניין אחר. ואגב חסכון בעלויות, טוב תעשה הרכבת אם תחסוך קצת במאבטחים, ברכבת נתניה בשעות הלילה יש לפחות 4 מאבטחים ומספרם עולה לעיתים על הנוסעים, על שום מה ולמה? |
|
||||
|
||||
גם בלי מבנה מפואר וממוזג, הקמת תחנת רכבת דורשת אישורי בניה, ונכון לעכשיו, למעט המסילה והרציפים אין אישור לבנות שום דבר נוסף. רכבת ישראל נסתה להעביר את תכניות הבניה של התחנה כחלק מפרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע שהוגדר כפרויקט תשתית לאומי ועבר אישורים בהליך מקוצר. הנסיון נכשל ואישור הבניה עבר לועדת התכנון האזורית. אין לי שום מושג מה הן דרישות הבטחון בתחנת נתניה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |