|
||||
|
||||
לגבי מצוינות ברמה האישית, הייתי מתחיל מכאן. ברמת הארגון (האם רדיפה אחר מיקסום רווחים מובילה למצוינות), אני לא יודע אם הנושא נחקר ברצינות (נניח, השוואה בין מצוינות בחברות בע"מ מול מצוינות במלכ"רים ובשירות הציבורי), אבל כאנקדוטה אפשר לצטט את ג'ק וולץ', המנכ"ל האגדי של ג'נרל אלקטריק: "“On the face of it, shareholder value is the dumbest idea in the world. Shareholder value is a result, not a strategy... your main constituencies are your employees, your customers and your products.”
|
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |