|
||||
|
||||
תחשוב: כמה פרסום אוניברסיטת ת"א קיבלה במחי שתי הודעות לעיתונות והדפסת מודעות-קיר על הקונצרט העתיד להתבטל? |
|
||||
|
||||
אוניברסיטת תל אביב לא צריכה שאייתו את שמה נכון. לפרסום כזה יש פוטנציאל להיות פרסום שלילי שישאיר אחריו משקעים עכורים. שלא לדבר על כך שהאוניברסיטה הפסידה מן הסתם גם הכנסות צנועות על ארוח הקונצרט. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |