|
||||
|
||||
מילא אתה לא מסוגל לקרוא את מה שאחרים כותבים, אתה אפילו לא מצליח לקרוא את מה שאתה כותב: ״750 ק״מ של מסילה מתוך אותם 1000״. אותם 1000 זה אותם 1000 ק״מ שרכבת ישראל מפעילה כיום, אבל כ-700 ק״מ מתוכם דווקא כן נסללו על ידי רכבת ישראל, אותה חברה ממשלתית כושלת, ורק כ-100 מאותם 1000 נסללו על ידי הטורקים. דווקא בשורה התחתונה אני מסכים איתך, התכנית של השר כץ אפשרית, אבל היא לא תקרה בעתיד הקרוב מסיבות פוליטיות-מדיניות. |
|
||||
|
||||
ליתר דיוק: לכך גם אני התכוונתי. אני אמנם לא מהנדס מסילות, אבל די ברור שהתוכנית תוכננה במופגן ללא שיתוף פעולה עם הפלסטינאים (עוקפת רבות מעריהם ולא מנסה להתחבר אליהן), אך תוך חיתוך של השטח הפלסטינאי: כל גב ההר. במילים אחרות: סיפוח (או קנטונים). |
|
||||
|
||||
למה צריך שיתוף פעולה עם האוייב? |
|
||||
|
||||
מכיוון שהתעלמת מהמשפט האחרון שלי, אתעלם מהמשפט האחרון שלך. |
|
||||
|
||||
אני שמח שהגענו להסכמה בשורה התחתונה |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |