|
אני לא יודע לגביי המקרים הספיצפים שאתה מדבר עליהם, אבל כל מי שנוסע ברכבת ישראל בבוקר ובערב יודע שהיא מלאה למרות השירות הגרוע והמחירים הגבוהים, גם הרכבות התחתיות בניו יורק, לונדון וברלין לא סובלות מהעדר נוסעים, ומנסיוני (המועט) גם רכבות ארוכות בגרמניה ובאנגליה לא סובלות ממחסור בנוסעים. ונשאלת השאלה למה אתה קורה "סבסוד כבד", אם נזכור שרכבת שיש בה 150 נוסעים חוסכת פקק של שלושה מסלולים לאורך 100 מטר לפחות1, אתה מבין כמה גדולה התועלת למשק ברכבת היחידה הזאת.
1 לפי 3 מטר למכונית, ואדם וחצי למכונית חישוב שמרני מאוד לדעתי.
|
|