|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
הרשתות הגדולות לא יהיו מעוניינות בשקיפות כי היא תפגע להם בעסקים והמידע המצטבר (מה, מי ובכמה קנה) שווה זהב למתחרים. בנוסף, מדובר בגופים שמרניים ומסורבלים מאוד מבחינת היכולות לבצע שינויים במערכות המידע. יש חידושים שהבטיחו אפס סיכונים ותשואה גבוהה על השקעה שנדחו על ידי השכבה היותר בכירה. מצד הצרכן אין הצדקה מוחשית להשקיע שעות של צילום קבלות בחודש כשאינו יודע אם יחסוך בקניה הבאה של אותו מוצר, וכמה. עוף טופיקון מה שיעשה טוב לצרכנים הוא מהלך מתואם של נטישת הרשתות הגדולות (כמעט בכל תחום) והתאגידים ולרכוש מאנשים ועסקים פרטיים במקום לרדוף אחרי מותגים. |
|
||||
|
||||
לפחות בתחום המזון1 העוף טופיקון שלך לא נכון. רוב מוצרי המזון זולים יותר ברשתות הארציות מאשר בחנויות המכולת השכונתיות. זאת לא חוכמה כל כך גדולה בהתחשב בכך שלרשתות הגדולות יש כח רב לכפות על הספקים מחירים נמוכים יותר. ____ 1גם בתחום הספרים. אני מקפיד לקנות ספרים בחנות פרטית, בידיעה שהייתי יכול להשיג אותם ספרים במחיר נמוך יותר בסטימצקי או צומת ספרים, מתוך סימפטיה אישית לחנות ולבעלת החנות,ובגלל חווית הקניה השונה. |
|
||||
|
||||
הגיוני מאד שהרשתות הגדולות לא ירצו בשלב הראשון לשתף פעולה, היתרון הוא שאין צורך בשיתוף פעולה שלהן. הצרכן לא צריך לבזבז שעות על צילום קבלות, פשוט מעביר את הטלפון מעל החשבונית וזהו (לפחות הרעיון). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |