|
||||
|
||||
מבלי לחוות דעה על עצם הרעיון, נראה לי שמתחת לפני השטח של המודל העסקי שהצגת מסתתר המודל האמיתי והוא ניתוח התנהגות צרכנית פרטנית, וממנה התנהגות בחתכים שונים, ומשם פרסומות והצעות קניה תפורות לאדם מסוים או לחתך צרכני. |
|
||||
|
||||
אולי הייתי צריך להבליט את זה יותר. בכל אופן, זה לא מתחת לפני השטח אלה הסעיף השני במקורות הכנסה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |