![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
נקודת השקפה חלופית: נניח שהמצב בשוק באמת חמור והדרך היחידה לקיים את ענף הספרות (בארץ היא ע"י תשלום קצבה ממשלתית לשלושים-ארבעים יוצרים מובילים (ההצעה הזו הועלתה בראיון כלאחר יד ע"י הסופרת). מי ישלם על עריכת ספריהם? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
למה דווקא העריכה עולה כסעיף נפרד? בד"כ ההוצאה משלמת על העריכה. היא תמשיך לעשות זאת באותה מידה שבה היא תמשיך לשלם על בחירת עטיפה, הדפסה, הפצה וכולי. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אבל זו הנקודה. האם קיומה של ההוצאה כגוף מתווך מובנת מאליה? האם במצב ההיפותטי שהסופר מקבל קיצבה מהמדינה הוא ישלם להוצאת הספרים על שרותי הוצאה לאור? | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |