בתשובה ללא חרדי ולא עורך-דין, 23/10/11 22:34
מופץ במייל: 585401
השילוב של סגנון ההפצה הויראלי הכל כך מוצלח וכל כך אינטנסיבי, יחד עם הטקסט שנשמע לי יותר כמו משהו שכתבו אנשי יחסי ציבור מקצועיים מאשר לוחם ועל אחת כמה וכמה טוקבקיסט ("אל תסגננו מהצללית שלי סלוגן... אל תקימו צוות קריאייטיב, צוות אופטימיזציה, צוות שיווק... אל תעשו 'סיעור מוחות' ואל 'תיצרו סחף ציבורי', אל תבנו תקציב פרסום וחדירת שוק, אל תשרטטו אסטרטגיה, אל תפלחו את האוכלוסייה עם חתכים, גרפים וטבלאות... לא רוצה שתניפו דגלי כחול לבן בזמן שהאווירה כולה צווחת דגל לבן..." זה באמת איך שלוחם רואה את העבודה של אנשי יחסי ציבור או שזה איך שהם רואים את העבודה שלהם? אם אני הייתי מנסח מסר דומה בחיים לא הייתי משתמש במילים כמו סלוגן).יכול להיות שזה באמת רעיון של איזה לוחם, רק שנראה לי שמישהו מקצועי ערך את הטקסט שלו, הוסיף מנסיונו, ודאג להפיץ את זה בכל מקום אפשרי.

בשנים האחרונות הימין אימץ לעצמו שיטה חדשה להשפיע על הזירה הציבורית: להעמיד פנים. שלום בוגוסלבסקי מעלה מידי פעם איזה מעמיד פנים כזה בחכתו אבל זה לא יגיע למאמר של ימיני או כספית שימשיכו להפיץ את השקרים הבוטים שמאכילים אותם אם תרצו וחבריהם. זאת הסיבה שהימין לא האמין שמחאת האוהלים היא אותנטית וחזר פעם אחרי פעם על הטזה שזה מחאה של נעמי חזן, מרוב ששום דבר שהם עושים מאז ההתנתקות לא אותנטי, הם כבר איבדו את האמונה שאחרים יכולים לפעול בלי להעמיד פנים.

מצד שני, יכול להיות שאני נפלתי באותו פח, ומדובר במכתב אותנטי לחלוטין. ההתחזות הזאת פשוט הופכת אותי לציני.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים