|
||||
|
||||
אם יאפשרו לכמה מפעילים להתחרות באותם קוים, אכן תהיה תחרות. ואז באמת תראה מחירים יורדים, תדירות עולה, ושירות משתפר. אבל למה שזה יקרה? |
|
||||
|
||||
לממשלת ישראל יש נטיה לפרשנות יצירתית ומקורית למושג "תחרות". על פיה "תחרות" זה לא שמאפשרים לכל מאן דבעי לפתוח מסעדה שבה הוא יגיש מנות ככל העולה על רוחו. זה מיושן ואנכרוניסטי. בתחרות ע"פ ממשלת ישראל המדינה מעניקה למספר יזמים רשיון לפתיחת מסעדה. האחת מגישה רק מנות ראשונות, השניה את המנות העיקריות, מסעדה אחרת משלימה את התוספות, ולטובת הקינוח אנא פנה למסעדה הרביעית. שתיה קרה במסעדה אחרת, יינות במסעדת יינות ושתיה חמה (גם קפה וגם תה באותה מסעדה!) באחרת. שבע מסעדות שונות, ואתם מתלוננים על מונופוליזם? ____ ולמי שזה נראה דמיוני שיבדוק את התחרות בתחום הטלוויזיה בכבלים (זוכרים שהיו חברות שונות?) או התחבורה הציבורית. |
|
||||
|
||||
אכן. |
|
||||
|
||||
איפה בעולם יש תחרות של חברות שונות על אותם קווים בתחבורה ציבורית? אני מכיר רק את הונג קונג1, ואני לא חושב שאפשר להגיד שיש שם "מחירים יורדים, תדירות עולה, ושירות משתפר". 1 תגובה 578125 |
|
||||
|
||||
תגובה 578113 |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |