|
||||
|
||||
מה שמשפיל זה ההקשר שבו מופיעה "קבוצה גדולה של אנשים ערומים וצפופים", לדעתי לא עצם העירום כשלעצמו. כשאנחנו מסתכלים על תמונה של טוניק, אנחנו יודעים שמדובר באמנות1 ושאנשים שם מבחירתם. זה ידע שונה לגמרי מזה שאנחנו מגיעים איתו למוזיאון היסטורי שסוקר מלחמה. יש רחובות ברומא(?) שניצבים בםה פסלים של גברים ערומים. האם זה אומר שצפייה במקבילה המוכרת פחות של "דוד" מחסנת אותנו מחמלה כלפי ילד שניצב עירום ברחוב כי ילדים מהכיתה המקבילה הכריחו אותו להתפשט וברחו עם הבגדים? 1 או לפחות במה שנטען להיות אמנות. |
|
||||
|
||||
איך את רואה, דרך התמונה, שהאנשים עשו זאת מרצונם החפשי? אמנות פועלת ברמת הרגש, לא רק הרציונל. גבר זה לא ילד, גם לא ברמת האימג'. |
|
||||
|
||||
בגלל ההקשר התרבותי. (תחליף ''ילד'' ב''גבר שרירי וחסון שנותר ערום אחרי ששודדים איימו עליו באקדח והפשיטו אותו לחלוטין'') |
|
||||
|
||||
לא הבנתי. אני מסוגל להבחין בין דוד למה שאמרת. שוב, גם ברמת האימג'. |
|
||||
|
||||
ואתה לא מסוגל להבחין בין תמונה של 1500 איש ערומים בים המלח לבין תמונה של 600 איש ערומים כחלק מהתעללות קולקטיבית? |
|
||||
|
||||
LOL האמת, אני לא :-)
|
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |