|
||||
|
||||
האם אינטראקטיביות וקישוריות מספקים איכות למידה משופרת ביחס לספר סטטי? מצד אחד זה מובן מאליו, מצד שני זה מובן מאליו שזה ממש לא כך, כמו שקריאה של ספר פרוזה סטטי היא חוויה ששום אינטראקטיביות של משחקי מחשב לא דומה לה. כמובן, לפתח לומדות זה גם כן אחלה, אבל הדיון כרגע הוא לא על לומדות אלא מה עושים עם ספרי הלימוד הקיימים, והאם ממשיכים במצב שבו הם מודפסים על נייר או שעוברים לגרסה אלקטרונית (שתרוץ על מכשיר שאולי גם יריץ לומדות). |
|
||||
|
||||
מה שהצעתי אינו שולל פרוזה או ספר סטטי אחר. המו"ל פשוט מחליט לא להשתמש בסקריפט. זה עניינו. ירצו יקנו, לא ירצו זבש"ו. העניין הוא שתווצר תחרות. אם ללומדה יש יתרון בתחום מסויים, באותו תחום הספרים יהפכו מהר מאוד ללומדות, מפני שאחרת לא ירכשו אותם. חשוב שיהיה רצף. כלומר שהמעבר מספר ממוחשב ללומדה לא יחייב שום רגולציה, או החלטה מרכזית של משרד החינוך. אני מאמין שהמעבר יתרחש כתוצאה מלחץ השוק. אם לעומת זו יחליטו שמשתמשים ב pdf, אז העסק פשוט ישאר תקוע שם. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |