בתשובה לדוד, 19/09/11 12:22
דרך השם 582103
תדבר עם מוסלמים, ותגלה שסביר יותר שהם סבורים שהתורה היא עונש שניתן לעם ישראל, כי אנשים נורמאלים לא צריכים כל כך הרבה מצוות, שהיהודים סילפו את התורה ולכן אלוהים היה צריך לתת אותה שוב, מתוקנת הפעם, בידי מוחמד, שהיהודים המרו את פי משה והנביאים שוב ושוב, ושכבר כשהם קיבלו את התורה הם אמרו "שמענו והמרנו".
מצד שני, על הדרך תשמע גם שמוחמד מוזכר בתנ"ך‏1 ושמרים אם ישו ומרים אחות משה הן אותה אשה.
בעצם בשביל כל זה אתה אפילו לא צריך לדבר עם מוסלמים. מספיק שתפתח את הקוראן.

דרך השם 582119
אני שומע וחולק עליך
דרך השם 582125
אתה חולק עלי, כי לא טרחת לפתוח את הקוראן. כי לא נאה ליהודי קדוש לפתוח ספרים של דתות אחרות. בשביל זה תמשיך להניח את הנחות היסוד שלך על אחרים.
אתה מזכיר לי מוסלמי-פקיסטני שהתווכחתי איתו, שכל ההנחות שלו על היהדות והנצרות נלקחו מהקוראן.
הוא היה משוכנע שישו לא היה יהודי, ושמוחמד מוזכר בתנ''ך.
וכל נסיונותי להסביר לו את פירוש המילה מחמד ושאין לה שום קשר למוחמד (אלא אם התנ''ך מנסה לנבא את היותו של מוחמד זיין-על או לחילופין - שמוחמד יאנס בידי צבאות זרים, ועמישראל ישאר נטול-מוחמד) - עלו בתוהו.

אם אתה רוצה לנהל דיון פורה, אתה מוזמן לפרט למה אתה חולק עלי, ורצוי גם שתכניס נקודה בסוף המשפט.
דרך השם 582131
אין לי בעיה לפתוח ספרים ולקרוא ולידיעתך בעבר עשיתי זאת אבל היום לאחר כל הפרספקטיבה שרכשתי בחרתי ביהדות כי בתור יהודי אני בוחר ביהדות, אני גם מעריך מוסלמי שבוחר באיסלם שהיא דתו זה מעיד על נאמנות לעם שלך, ובכל אופן אתה גם מזכיר הרבה אנשים ששוחחתי עימם כי אני נוטה לא להתווכח, שאין להם הבנה מינימלית בתחום היהדות והם חושבים שיש להם מושג גדול בתחום, וזה לצערי אחת הבעיות של הדור - חוסר הידיעה, ובשבילך נקודה פסיק וגרש אפילו -> .,"
דרך השם 582134
זה שאני לא מזלזל בעם שלי לא הופך אותי לפחות נאור ממך. ממש שהכי צבוע בגישה הזו של להסתבט על התרבות שממנה באת הוא שחברה נוסעים למזרח לטיבט למשל הם מתרשמים מהתרבות הטיבטית ומעריכים את התרבות שלהם ואת תרבותם, בזמן שהטיבטים עצמם אומרים להם שהיהדות זה הטופ של כל העניינים
וראיה לכך בהמשך
דרך השם 582123
אתה מדבר בתור מוסלמי ?
דרך השם 582128
לא.
מוסלמים, אגב, אין כאן.
דרך השם 582133
איך אתה יודע בדקת ?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים