|
||||
|
||||
לא יודעת. בזמנו שילמתי (לפני שנתיים) אבל לא הספקתי להדפיס מכל מיני סיבות טכניות, ואבד לי מס' האסמכתא (שהגיע במייל). מאז ניסיתי לברר אם הם יכולים לאמת אצלם את דבר התשלום, ועם כל הרצון הטוב הם ידעו רק לחזור על התשובה ''תבואי אלינו עם התדפיס''. |
|
||||
|
||||
כשבאתי לקבל הנחה בארנונה ביקשו בעירייה קבלות שמוכיחות ששילמתי אותה. הסברתי בהפתעה שלא הבאתי כאלה – מן הסתם, אני יושבת מול פקיד עירייה עם מחשב, לא מופיע לו ששילמתי?! אז הוא עשה טובה וחיפש, ומופיע ששולם, אבל לטענתו לא הופיעו מספרי ת"ז או כ"א ששייכים לנו (לא ייתכן, מאחר שאנחנו שילמנו). הסברתי שאין לי קבלה כי הכול שולם דרך האינטרנט, ובסופו של דבר הדפסתי את אישור התשלום מהאתר של עיריית חיפה והבאתי להם תדפיס שלו. הרגשתי הכי מטומטמת בעולם, אבל כך מתנהלים מוסדות המדינה ב-2011, אז אין בררה. |
|
||||
|
||||
זה משנה להם אם את שילמת או מישהו אחר שילם עבורך (לצורך ההנחה)? כי זה מידע שדווקא לא נראה לי שיתועד. |
|
||||
|
||||
זה משנה לצורך תיעוד מי גר בדירה ובאיזו תקופה (זה משליך על תקופת ההנחה שאני יכולה לקבל). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |