|
||||
|
||||
נתונים מספריים אני לא יודעת. אשמח אם מישהו יוכל להביא. אליבא דהדודה ויקי, שר בלי תיק זכאי למשכורת של שר, רכב שרד משודרג, אבטחה צמודה ו-8 עובדי משרד. אז זו משכורת שר לעומת משכורת ח"כ, בצירוף עלות כל הנ"ל. שר עם תיק במשרד מיותר - זו עלות המשרד. יש לך משרד התרבות והספורט, ויש לך משרד החינוך. בעבר הם היו ביחד, ומכל המשרדים, אני לא רואה סיבה לפיצול הזה. מטבע הדברים, משרד שפוצל לשניים דורש לא רק משכורת לעוד שר + עוזרים + נהג + אבטחה + רכב, אלא גם משרדים נפרדים, שכר מזכירות נוספות, עובדים נוספים, אחראים, מנהלים, תשלומים נפרדים לחשמל, ריהוט נוסף (הרי במשרד מאוחד יש לובי אחד. במפוצל - שניים), מנקות נוספות. הנהלת חשבונות נוספת. ועוד כהנה וכהנה. |
|
||||
|
||||
בעיה היא לא הוצאות האחזקה של משרדי ממשלה- אם רק היו עושים את העבודה שלהם, גם עוד 120 משרדים היו מוצדקים. הבעיה שמשרדי הממשלה לא אפקטיביים. הם לא מייעלים, לא מקדמים, לא חוסכים, לא משפרים, משקיעים בתוכניות שלא יסיימו לעולם והורסים תוכניות של קודמיהם שלא יסתיימו לעולם...ובעיקר עסוקים בקומבינות למקורבים או למען הכיסא הבא שלהם. הרבה פעמים הם פשוט מבזבזים זמן וכסף. בקיצור, הפתרון הוא שיטת ניהול אחרת שמבוססת על ייעול ולא צמצום מספר המשרדים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |