|
||||
|
||||
כנראה שזה כלול בתוך המאה מליון. |
|
||||
|
||||
וואו. האוניברסיטה זה לא המקום הראשון שהם שמו בו מתקן כזה? מפתיע. |
|
||||
|
||||
טעות נפוצה - למרות השם המבלבל, אוניברסיטת תל-אביב נמצאת בהרצליה-דרום (יחד עם שאר השכונות הנמצאות מעבר לירקון) :^) וברצינות - זו חתיכת עליה לטפס לאוניברסיטה עם אופניים, שלא לדבר על החום והלחות. אולי יש צפי נמוך לביקוש? |
|
||||
|
||||
ליד האוניברסיטה יש תחנה אחת, אבל למה בכל שאר הצפון אין אף תחנה ובפלורנטין(!) יש תחנה אחת רחוקה יחסית ממרכז השכונה1? שלא לדבר על הדרום הנטוש כמעט לחלוטין (אי אפשר להגיע לבלומפילד או לפארק דרום על אופניים). חבל, אני דווקא ראיתי את עצמי נוסע באופניים לפלורנטין (אני גר במרכז העיר). 1 ויטל |
|
||||
|
||||
ליד האוניברסיטה יש שתי תחנות (ברכבת ובקניון). העובדה שאין תחנה *בתוך* האוניברסיטה היא קצת מוזרה, אבל באופן כללי - זה צפוי שהתחנות יתמקדו במרכז העיר. זה כלי שמיועד לנסיעות קצרות |
|
||||
|
||||
מממ... המרחק בין מרכז העיר (כיכר רבין נניח) לפלורנטין הוא 3 קילומטר בקו אווירי נניח שזה 5 קילומטר בכבישים, המרחק לאוניברסיטה הוא 4 קילומטר נניח 6 קילומטר בכבישים, משהו שאפשר לעשות באופניים בקלות, אם כי מכיוון שלא עשיתי את זה אף פעם אני לא סגור כמה זה כיף מבחינת עליות. |
|
||||
|
||||
לגבי פלורנטין: יש תחנה בשדרות וושינגטון (כרגע לא פעילה.) אני לא מבין מדוע היא לא על המפה. |
|
||||
|
||||
הלו, "זו חתיכת עליה לטפס לאוניברסיטה עם אופניים"? תל אביבים שוכני-מישור מפונקים! אני זוכר את הרכיבות ממרכז הכרמל לטכניון וחזרה... |
|
||||
|
||||
גם מרכז עזריאלי משולל תחנות, וחבל. |
|
||||
|
||||
לא אמורים לשים תחנה ע"י כל תחנת רכבת? |
|
||||
|
||||
אה, תודה. מסתבר שכותרת התפריט מהווה קישורית בעצמה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |