|
||||
|
||||
כמה נקודות * הפרוייקט טוב גם לתושבי העיר: אופניים זמינים במוקדים רבים בעיר. גם אם לתושב יש אופניים, הרבה יותר נוח שאפשר לאסוף אופניים בנקודה A ולהחזיר אותם בנקודה B, בלי החובה להתחיל ולסיים בבית. גם כאמצעי משלים לתחבורה הציבורית, שלא מאפשרת DOOR TO DOOR. * הפרוייקט יכול להיות טוב גם לחלק מהמבקרים שבאים מעיר מרוחקת בתחבורה ציבורית, ואז צריכים להסתדר בתוך העיר. * נהדר לתיירים. * אכן קשה למדוד את ההשפעות. גם למדוד את מספר המכוניות שעוברות, לדעתי, זה מדד רע. כי מספר המכוניות גדל תמידית, ואפילו האטת הגדילה או עצירת הגדילה כמוה כהישג, אבל מאוד קשה למדוד את זה אל מול הגדילה ההיפותטית אם לא היה מתבצע פרוייקט השכרת אופניים. * שבילים שקריים על המדרכה - כאן הבעיה שמטרידה אותי. איך כל רוכבי האופניים והולכי הרגל יסתדרו על המדרכות הצרות גם ככה, עם דוכני פיס עברייניים שעומדים באמצע המדרכה. זה יוצר אינספור חיכוכים מטופשים בין שתי האוכלוסיות (כל אחת רואה את עולמה הצר) וחלילה נפגעים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |