|
||||
|
||||
עובדים על זה במעבדה, וזה נקרא נוירו-שיווק, תגובה 184627. ________________ בביה"ס לרפואה של ביילור בדקו תגובה לקולה או פפסי. מסתבר שהיתה תגובה חזקה יותר לפפסי באזורי מוח שקשורים לתגמול, אולם כשהנבחנים חשבו שהם טועמים קולה היתה תגובה חזקה באזורי מוח הקשורים לחשיבה קוגנטיבית, אולי אינדיקציה לכוחו של הפירסום על פני הטעם כמשפיע על העדפות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |