|
זהו, שהן נקלעו לשדה קרב מוכר אבל קשה בעולם העסקי, שבו חברות נאבקות נגד האשמות שהן פוגעות בבריאות הציבור או איכות הסביבה או ערכים חברתיים. בשדות הקרב האלה הציבור תמיד לא יאמין להן, ומסיבות טובות, וזו מלחמת חפירות שבוודאי אינה כיפית לחברות.
תאר לך שבמקום זאת הן היו משווקות טלפון סלולרי עם סגולות ריפוי - או לחלופין, מכשיר משפר אנרגיות רוחניות-גופניות שגם אפשר לדבר בו עם נפשות אחרות (וגם לשחק בציפורים זועמות, ליתר הזרמת אנרגיות נפשיות)? במשחק הזה יש חלקים גדולים בציבור שנוחים הרבה יותר להאמין. נגיד אתה סמנכ"ל יחסי הציבור של חברת סלולר, לא יותר מגניב ככה?
|
|