![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אינני בא לגונן על מערכת החינוך היסודית והעל יסודית אצלנו- יש הרבה -הרבה מאד מה לתקן שם. לדעתי-ודעות דומות שמעתי גם מאנשי אקדמיה- החינוך היסודי והעל יסודי צריך לנהל תהליכי לימוד שבסופם יצאו תלמידים בעלי השכלה רחבה, הפנמת ערכי הדמוקרטיה והסובלנות ו"כלי עבודה" שיאפשרו להם ללמוד דברים חדשים שלא למדו. כלי העבודה הם: מיומנויות ביטוי בע"פ ובכתב, אנגלית וערבית, לוגיקה ויכולת ניתוח, חשיבה מתמטית על פי רמת התלמיד. אלו דברים ששלפתי על רגל אחת. אין לי אשליות שהמערכת הפוליטית שלנו תרצה חינוך כזה. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אז בנושא העיקרי של הפתילון הזה אנחנו מסכימים. העובדה שבעבר מערכת החינוך הצליחה "לייצר" מספיק תלמידים שיוכלו להתמודד עם תואר ראשון במתמטיקה והיום לא מעידה על התדרדרותה. או בניסוח שלך: תלמידים שרמתם המתמטית גבוהה לא מקבלים כלי עבודה מתמטיים המתאימים לרמתם. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |