|
||||
|
||||
אינני הולך לפי שום דבר; זו היתה תשובה לקונשטוק שמנסה למצוא בסיס משפטי על פי העבר. מגורי משפחה אחת בעיר פלסטינאית נותנת לנו קושן לפי תפיסתו. הרגש ההיסטורי הוא בעל חשיבות למוטיבציה הרגשית שלנו להיות פה אבל אין לו שום משמעות מישפטית. כל נסיון משפטי לממש בעלות הוא נסיון משפחי. |
|
||||
|
||||
להזכירך, קונשטוק רק תיקן את דובי, שאמר ''גם הגדה המערבית לא הייתה מאוכלסת ביהודים עד שכבשנו אותה''. |
|
||||
|
||||
אממ... גם בטוניסיה היו יהודים. אז מה? הרעיון הוא שאי אפשר "לספק דה פקטו" רק בגלל שיהודים גרים במקומות מסויימים עכשיו. |
|
||||
|
||||
הרעיון הוא ש-19 שנים שבהם לא גרו יהודים באזור הן לא סיבה מספקת לאסור סיפוח. |
|
||||
|
||||
לא הבנתי מה פירוש "ש-19 שנים שבהם לא גרו יהודים באזור"-? למה אתה קורא "יהודים גרו"? לגוש עציון, ירושלים העתיקה ובית הערבה? זה נקרא שיהודים גרו בגדה המערבית? תוסיף עוד 20.000 יהודים במקומות שאינני זוכר. גם היום-אם גרים 20 יהודים בשייח ג'ראח אז פירושו ששיח ג'ראח שלנו? |
|
||||
|
||||
יהודים גרו בגוש עציון, בירושלים העתיקה, בבקעת הירדן, בחברון, וגם בשכונת ''שמעון הצדיק'' (שב''שיח' ג'ראח''). בלי כל קשר לאלו, שיח' ג'ראח ''שלנו'' כי מדינת ישראל סיפחה אותה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |