 |
גם אני מתעלם מן הציור, אשר לא רק שלא נתן קרדיט, הוא גם חוטא בהפשטה שלדעתי לא מתאימה כאן. מה שאני רואה הוא את המפגש "הקוביסטי" (?) בין צורתו הקעורה של הכיור, לבין קיעורי וקימורי הגב והגוף של הבחורה. פיתולי הברז שברקע, הלוחות הרבועים של המראות, משולשי השכמות המשתקפים במראה, אשכולות שדיה העגולים, חיטובי ישבנה ופיתולי ברכיה, הפניית העורף למבט מישרין, הללו יוצרים מפגש צורני מעניין. מבחינה נושאית הייתי הולך יותר לכיוון התנוחה העוברית של אדם בוגר ורצונו להתכווץ חזרה אל תוך אובייקט מלאכותי שעשוי לשמש תחליף חושני ואולי סמל אירוטי לרחם האימהי, הכיור, שהוא שם היצירה.
|
 |