![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אין לי מושג, אבל אם אפקט הפיקסליזציה נוצר בכוונה ובכלים ידניים, אז נראה לי שזה אלמנט מרכזי ביצירה וכדאי לדון בו. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני מדמיין ציור שמדמה יצירת פוטושופ של ציור של אורי ליפשיץ של צילום של טייס. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אולי להפך? אולי מדובר על אפקט ממוחשב שנועד לדמות ציור ידני? אם כן, לא פלא שציור הידני נראה דומה לתוצאתו. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הציור נוצר בצבעי אקריליק (כלומר לא במחשב). ייתכן שהסריקה למחשב יצרה איזשהו אפקט פיקסליזציה שלא היה במקור. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
עוד אלמנט מרושל... חבל, בעיני, שהאמן לא טרח יותר בפרטים. בילדותי היו אומרים על עבודה כזאת - פרטאץ'. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אין שום סיכוי שהציור הזה סרוק. או שהוא צויר במחשב או שאם נסרק, הוא נערך במחשב לאחר הסריקה. תראה את הצבע האחיד והעובי האחיד של קווי המתאר האדומים. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
קווי המתאר הם קווים טיפוסיים בתוכנות ציור (קווים בעובי אחיד , שיפועים מדורגים בצורה של "שיני מסור"). יתכן שיש בציור מספר שלבים. למשל: * בהתחלה ציור ידני (על בסיס התצלום) , * אחר כך סריקה למחשב, * אחר כך (אולי) עיבוד תמונה (פוטושופ או תוכנה דומה) שעיקרו "הורדת מספר הצבעים בפלטה", * לבסוף קווי מיתאר על גבי הציור מהשלב האחרון באמצעות תוכנת ציור (תוכנת קורל או משהו דומה) אולי באמצעות "עט דיגיטלי" שמחזיקים באצבעות. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מוזר. זה נראה ממוחשב לעילא, ובצורה שהיתה יותר שכיחה בעבר מכיום (שהתוכנות הגרפיות מציעות חיקויים מוצלחים יותר של טכניקות ידניות). זה לא נראה אקריליק. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |