בתשובה לצפריר כהן, 25/12/10 3:24
דיברתי על איסטרטגיה של שיווק מזונות מעובדים 559877
העיבוד של מזונות שונים (נועד כדי לעודד אכילה מופרזת שלהם).

לא יודע כיצד התנסחתי אבל הכוונה שלי בעניין קוקה קולה
הייתה שקוקה קולה השתמשה בקוקאין כדי לגרום לשותי המשקה להתמכר למשקה.
כאשר הרשויות בארצות הברית אסרו על מכירת
קוקאין (בתור סם ממכר) היא החליפה אותו בקפאין בכמות גדולה. נדמה לי שגם הוסיפה
חומצה זרחתית או חומר דומה למטרת הצמאה.

הערה:
אני מכניס חלק מהתשובה בתוך הכותרת (למרות שהערת לי על זאת כמדומני),
כי נראה לי שזו דרך אפקטיבית יותר למתן תשובה מאשר כותרת סתמית שאינה רלוונטית לתגובתי
בפנים.
דיברתי על איסטרטגיה של שיווק מזונות מעובדים 559878
א. קוקה־קולה ההפחיתה בצורה משמעותית את כמות הקוקאין כבר בשנות התשעים של המאה ה־19. החל משנת 1904 כבר לא נשאר שם קוקאין.

רק בשנת 1914 הוטלו מגבלות על הפצת קוקאין בארה"ב.

ב. הקפאין היה שם כבר מהתחלה. הוא מגיע מאגוז הקולה.

ג. לגבי החומצה הזרחתית: לא ברור לי מה תפקידה בכוח. במקום אחד ראיתי אותה רשומה לייד צבע המאכל (קרמל). ר' גם Coca-Cola formula [Wikipedia].

ד. לגבי ההערה: עד שכתבת את זה לא שמתי לב לתוכן הכותרת.
דיברתי על איסטרטגיה של שיווק מזונות מעובדים 559888
חומצה זרחתית היא מה שנקרא ''תוסף טעם''.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים