|
||||
|
||||
דוגמאות: 1. מה שגדי אמר. 2. מניחים את מה שצריך להוכיח. 3. משתמשים בסימנים שלא הוגדרו בשום מקום (למשל פותחים הוכחה ב "ידוע לנו ש F > G לכל Xo..." בלי לטרוח להגדיר מיהן הדמויות במחזה). 4. מגיעים לתוצאות אבסורדיות שניתן להפריך ע"י כל דוגמה - אם רק היו *בודקים* את התוצאה. 5. מיני דברים שלא יעלו על הדעת כמו לנסות להוכיח טענה לגבי המספרים הממשיים באינדוקציה. 6. כן, חולשה כללית בטכניקה אלגברית. ועוד ועוד... ואני מדבר על סטודנטים למתמטיקה בטכניון. |
|
||||
|
||||
לאן יותר קשה להתקבל בטכניון- לפקולטה להנדסת חשמל או לפקולטה למתמטיקה? |
|
||||
|
||||
לכל הפקולטות שצויינו בציטוט - מתמטיקה, פיסיקה וכימיה - סף קבלה נמוך. אבל זו היתה שאלה רטורית, אני מניח. |
|
||||
|
||||
לא, אבל רציתי לדעת אם אני יכול לשלול את האפקט הזה. מתברר שלא, ולכן אני לא מופתע. מה שמפתיע אותי הוא שזה נחשב כתופעה חדשה. אני זוכר משהו כמו יחס השרדות של 25% במהלך תואר ראשון. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |