|
||||
|
||||
זה אולי מטריד, אבל לא נראה לי שזה צריך להיות שיקול כבד משקל בהחלטה על תוכניות הלימוד. |
|
||||
|
||||
כשמלמדים גיאוגרפיה, רצוי לשנות את חומר הלימוד בהתאם לשינוי הדרסטי במפת העולם, למרות ההלם שנגרם להורים כשהם מגלים את כל המדינות החדשות. כשמלמדים פיזיקה מודרנית רצוי להתקדם מעבר למודל האטום של בוהר. כשמלמדים דברים שלא השתנו במהותם כבר מאות ואלפי שנים, השיקול של תקשורת עם ההורים יכול לקבל משקל קצת יותר גדול. על הדרך גם לא נשגע את המורים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |