|
||||
|
||||
אני חייב לציין שאני מסכים עם המתמטיקאים. מה שמוצג שם כ'מבנה דדוקטיבי' הוא בלגן טוטאלי של 'אכסיומות' לא ברורות, הנחות משונות, דברים שאינם מוגדרים כל צרכם ו'הוכחות' שהולכות בכיוון ההפוך. אם רוצים ללמד רק את היישומים, עדיף כבר ללמד את נוסחאות השטח + משפט פיתגורס, ולא להתיימר לטעון שנוגעים באיזושהי צורה במבנה הדדוקטיבי (אולי לשמור אותו לגיל מבוגר יותר). מה שכרגע יש בתוכנית הוא פשוט זוועה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |