|
||||
|
||||
זו דוגמה, אגב, לכך שהממשק הטלפוני הוא כ"כ גרוע. שים לב שאם האפשרות לא רלוונטית עבור מישהו (הוא מתקשר מהנייד, מכיוון שהקו שלו מקולקל, לדוגמה), בזבזת כבר עשר שניות או יותר מזמנו. בשיחת טלפון אתה חייב להיות מרוכז כל הזמן (ולכן גם שיחה של 5 או עשר דקות היא בזבוז זמן לא קטן), ואין כמעט דרך להעביר מידע מורכב. מפתיע אותי עד כמה זה נפוץ, לעומת האפשרות להשתמש בצ'ט טקסטואלי. |
|
||||
|
||||
כרגע הסברת את ההבדל בין המענה הקולי של דורון לשלי דורון בטח מתקשר כל הזמן מהנייד ובגלל זה הוא צריך להקליד את המספר של הקווי |
|
||||
|
||||
זהו, שלא. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |