|
||||
|
||||
מכיוון שאין שמות על טופסי המשוב, לא יכולתי לשאול אף אחד. ניסיתי לקבל, בשנים שלאחר מכן, פידבק ישיר יותר מהסטודנטים, אבל כמובן שקשה לקבל תשובות אמיתיות, ובין כה וכה הילדים איתם הייתה לי הזדמנות לשוחח היו אלו שהרגישו יותר בנוח לדבר איתי. ניסיתי כמיטב יכולתי לשים דגש לאורך כל השנה על לעודד את הסטודנטים לדבר, וניסיתי גם לרכך את אופן ביטוי הביקורת שלי (כי בכל זאת, אני ישראלי), בינתיים, לא ראיתי שינוי - עדיין חלק מהסטודנטים אומרים שאני מתרגל מצויין ושנעים בכיתה, וכאלו שאומרים שיש אווירת טרור והשתקה בכיתה. בשלב כלשהי החלטתי שהבעיה היא לא בי אלא בהם. |
|
||||
|
||||
אין לי ספק שהכוונות שלך כנות. אני במקומך הייתי מברר עם הסטודנטים שטוענים שיש אוירת טרור והשתקה, מדוע הם חושבים כך. הייתי עושה את זה כי היה מציק לי שיש אנשים שזו הרגשתם בשעורים שלי (בעיות תקשורת הן הרבה פעמים הדדיות). יתכן והבעיה שלהם באה לידי ביטוי בנוכחותך ולא בנוכחותו של מתרגל אחר. |
|
||||
|
||||
מה לא ברור ב"טפסים אנונימיים"? אני לא יכול לברר איתם, כי אין לי מושג מי כתב מה. |
|
||||
|
||||
או שיכול להיות שאלו שחושבים שאתה מצויין הם אלה שמסכימים עם הדעות האמיתיות שלך ואלו שחושבים שאתה פליקס דזרז'ינסקי הם אלו שלא מסכימים איתן יש מעט מאד אנשים כמוני שבאמת יכולים לטעון דבר והיפוכו באותה מידה של שיכנוע |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |