|
||||
|
||||
גם לי קרה מקרה דומה עם נטויז'ן שחייבו אותי על ארבעה חודשי שימוש לאחר שהתנתקתי מהם. לא התנתקתי בגלל השירות, אלא בגלל האינטרנט הירוד שהם סיפקו. אבל בגלל השירות ברור לא אשוב להיות לקוח שלהם. חמש פעמים אמרה לי נציגת שירות שהתלונה מוצדקת ושהחיוב יוחזר, ולא חזר. בלי לעשות פרסומת, כבר שנה אני גולש עם סמייל, והכל דופק כמו שעון. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |