|
||||
|
||||
השאלה היא מה מייצג ומה אקראי. יש פרסומות של האגודה הנ''ל בכל מקום, אבל היא לא חברה מסחרית. השאלה היא, כשלוקחים את המון עמודי הפרסומות במקומונים מול עמודי הפרסומות במקומונים חרדיים, מה הרוח הכללית ומה מייצג. |
|
||||
|
||||
הפירסומת לספרינג בערוץ 2 היא פרסומת שלא משודרת כל הזמן, היא בכלל לא קיימת. תסתכל על כל הפירסומות שם. דיברנו על צניעות. לעולם לא תיראה תמונת אישה בפרסומת בעיתון חרדי, אף עיתון, אף אישה. אבל תראה גאווה במוצר, ואפילו קריאה להנות מהחיים, להתענג, להיתפנק. שורות ממגוון פירסומות: שמן מזית טוב-שמני זית איכותיים בטעם מצויין, שמרית ההצלחה כבר בתנור. כשהחלב מצוין זה פשוט מעדן כל מתכון מחמאה פתרון חכם לאמא שאוהבת להשקיע "האירוח היה מכל הלב!" עכשיו נשאר רק לשמור ולאכסן. שנה של אפיה מוצלחת בזכות נמל "הכל כבר מוכן לשבת!" עכשיו נשאר להעביר וויש אחרון ניקול במיטבח זה הכל אתם בחרתם במוצר המוביל סנו אוקסיג'ן 4 ליטר! מה הבעיה קחו סנו ואפילו מתוך המגזין פנינים של בקהילה המגזין החרדי לבית ולמשפחה "הבייבי שלכם סטאר" פליימוביל הכי זול בארץ בייבי סטאר אין מה להשוות |
|
||||
|
||||
זאת הבעיה: הצניעות שלהם באה על חשבון הנשים. בגלל זה הצניעות שלהם, אם כי אני מכירה בקיומה, לא יפה ולא טובה בעיני. |
|
||||
|
||||
שוב, תראה גם במה שדגת מה יש, "האירוח היה מכל הלב!" (ממש קריאה להנות מהחיים...), "הכל כבר מוכן לשבת" - ההקשר הוא המצווה להתכונן לשבת. וזה עוד בפרסומות שניסית למצוא שהם הפוכות מהרוח הכללית. קריאה להנות מהחיים?! תעשה לי טובה! איפה יש את "תעשה מה שטוב לך" של קוקה קולה, "life is short" של פפסי, זה אפילו לא מתקרב. |
|
||||
|
||||
אני חושב שצניעות היא ערך יותר חשוב בחברה החילונית שלנו מאשר אצל האמריקאים (או, אולי, אצל אנגלו-סקסים באופן כללי). פרסומות אמריקאיות מן־הסתם תמיד יהוו דוגמאות קיצוניות יותר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |