|
מה שנכון הוא שאיני מבין כלל מה זה "טיעון עורכדיני", ואין לי שום שמץ של מושג מתי תשתמש במונח הזה ומדוע, גם לא בפעם זו. יש אצלך נטיה קבועה לחרוג מהנושא, ועשית זאת גם הפעם, אלא שהפעם חריגתך מהנושא החזירה אותו אליו בצורה הפוכה למה שהתכוונת, מה שנקרא "מעשה בלעם". כי הדיון אינו כלל בשאלה אם העיתונאי היה בסדר או לא בסדר בכך שברח לחו"ל, אלא דובר בכלל באופי העברה של קם, ואפופידס אמר שבמוסרה את החומר לעיתונאי ישראלי שכפוף לחוקי הצנזורה חומרת עבירתה פחותה מזו של וענונו שהעביר את החומר לעיתונאים בחו"ל. אני עניתי שאמנם זה נכון שהיא העבירה את החומר לעיתונאי ישראלי אך מאחר שהנ"ל ברח לחול אין שום אפשרות לאלץ אותו למסור את החומר לצנזורה, ולכן אולי עבירתה חמורה למרות שמדובר בעיתונאי ישראלי. ואז התערבת והעלית נושא חדש: האם בריחתו הייתה מוצדקת או לא, שזה כאמור לא הנושא כלל. ואז אני קשרתי בין דבריך שאינם לעניין וחזרתי לעניין בכך שאמרתי שאם בריחה כזאת היא כל כך מובנת מאליה, הטענה של אפופידס נחלשת. זה "עורכדיני" ? לא יודע. כפי שצינתי קודם, לא יודע מה זה "עורכדיני".
|
|