![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
+ לעליה, - לירידה, = להישארות: סול-פה#-מי+פה#-סי=סי. מקצב: לא מאוד רחוק מ- 3/4, 1/4, 3/4, 1/4, 1/2, 1. אחר-כך: סי+מי-רה#+מי-רה#+מי+פה#=פה#+סול: 1/2, 1/4, 1/4, 1/4, 1/4, 1/2, 1/2, 1/2, 1. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא מזהה, אבל אני מכיר מעט מאד רפרטואר קלאסי. שאלת פעם מישהו בקיא באמת? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
שאלתי עכשיו מישהו שבקיא באמת (בכל דבר), האינטלקט האיילי הקולקטיבי. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הצלילים מוכרים, אני מנסה לאתר את זה אבל לא לגמרי הבנתי את שיטת ציון הקצב שלך. תוכל להסביר? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אוקי, אני מכיר את המלודיה וזוכר אותה. אחפש מחר. אני חושב שזה דווקא בכיוון ויואלדי או מישהו אחר מהבארוק המאוחר. יש סיכוי שזה עיבוד. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |