|
מחבר/ת המאמר מציינת כמעט בכל פסקה "אין הוכחה ש..." להשתלשלות וארועים נגד חברות הנשים בארופה יוון וכנען בתקופה -של 500 שנה-לא מזמן- (בין 200 לפנה"ס עד 200 אחה"ס- עד סוף ימי הביינים בשרפת 40-100 אלף-מכשפות- נשים דעתניות ועצמאיות על המוקד. כשסך אוכלוסיית ארופה אז הייתה אז רק 600 אלף).הנשים נלחמו, לא ויתרו. אלא שרק נשים אנוסות "נכות" ותועות וחלשות מנטלית שרדו את שואת חרות המגדר. הכל נמחק ונשכח! והנשארות שהפכו שפחות" לא יוכלו להעביר לדור הבא של הבנות דוגמה טובה אלא רק את נכות תמימות ניצול וטיפשות, ודאי וסביר יותר שהנשים, אז, יהיו השולטות היות ולא הרשו בלעדיות של יחסי מין עם אחד וגם לא ייחסו קשר בין הריון ומין. לא היה אז מושג "נישואין" ולא היה מושג "אב" ששניהם מושגים נגד הטבע!. הנשים ש"ייצרו" וילדו את הבנות והבנים -הגיוני שהן תקחנה פיקוד בלעדי על מה שייצרו- על משפחתן.נשיות נתינה "פלא עם יופי מהפנט" נחשבו "אילות". לא היה ולא היתה סיבה, גם אז וגם היום,אין שום קסם ביולוגי לכינוי הזכרי "אל" או "אלוהים" כי זה מאולץ ולא במקום . כוח אלימות כפיה אינוס/לחץ/התעיה וצייד-בלהקה הם תופעות בהמיות זיכריות ונחותות. וחברת הנשים היתה חברה שויונית של שלום שיתוף ושלווה. הזכרים בקהילה לא יצרו משפחה משלהם והם הסתופפו גרו ועבדו אצל האם או אצל האחיות עד זקנתם ומותם. הירושה ורכוש עברו בצדק רק מאם לבנות. מרגע ש"למדו" הזכרים - שנשלחו לרעות צאן-שיש קשר-תורשה שעוברת מהתייש המזדווג לוולד דרך הריון העז/כבשה והבינו את חלקם ביצירת הצאצאים. החליטו הזכרים לקחת על הצאצאים עם חברותיהם למין בעלות בכוח.דרשו בלעדיות ביחסי המין כדי לדעת (של מי)/בעלות הצאצאים אף שאינם שותפים בזה באמת ב"שום נטל הקרבה רגש ועשיה". מכאן קצרה הדרך ליחס מתנקר ומנצל לבנות ל"מכירת בנות" (לכל אדם ולכל או מטרה לעבדות, נישואין, קנית "כמה" נשים הדרת נשים מירושה מפרנסה שווה מזכויות. לקיחת השלטון מידי הנשים) ומאז ההסטוריה מלאה מלחמות רצחניות עבדות גנבות סכסוכים ואלימות בכל מעגלי החברה בכל ההסטוריה (מאז המאה השניה לפנה"ס ועד עצם היום הזה). כל הפילוסופיות לתיקון דרכי ניהול חברה/מדינה/דת/טבע...הם טלאים בלתי מוצלחים הבאים לכסות בלי הצלחה על החטא הבסיסי - שזכרים נטלו ושלא בצדק וללא תכונות הנפש האופי והטבע, בעלות ושליטה על בני אדם והנכונים וצודקים "רק ע"י האם" ג םניהול חברה קהילה עם ומדינה שייצרה בעצמה ובגופה. סביר מאד שחברות נשים ואלוהות נשית היא המצב היחיד שהיה יכול לקיים חברת שלום שויון אחריות וחלוקה שווה ושלווה בתקופות קדומות ופרימיטיביות של אז.אלא מה. עובדה שגם היום לא מצליחים להתקרב אפילו במעט לחיי הצדק חמלה והאושר שנשים באופן טבעי ניהלות את קהילות צאצאיהן אז.
|
|