|
||||
|
||||
לא נכון, וזו הטעות הכי גדולה שנעשית כאן. דווקא התלמידים החלשים שיפתרו ביליוני תרגילים לא יבינו כלום ואילו התלמידים החזקים אולי יצליחו באמת להבין את החומר. אבל אם ילמדו את המקצוע כמו שצריך תוך כדי הסבר של החומר עצמו ולא של דרך פתירת התרגילים אז גם לתלמידים החלשים לכאורה (בדרך כלל כאלו עם זכרון לא כל כך טוב) יהיה סיכוי מצויין להצליח במקצועות ריאליים. ואגב, אני לא זורק כאן דברים באוויר, אני לימדתי כמה אנשים למקצועות כמו פיסיקה, מתמתיקה ומחשבים ולקחתי תלמידים שהיו מקבלים 60 במקרה הטוב והם סיימו את הבגרות עם ציונים הרבה הרבה יותר טובים (90 באחד מהמקרים...), ברוב המקרים אלו פשוט היו אנשים שלא הצליחו להבין את החומר מתוך התירגול האינסופי (להלן תלמידים "חלשים") ואילו כשהחומר הוסבר להם עד שהבינו אותו הם הצליחו הרבה יותר ממקודם ואף יותר מאחרים. לצערי שיטת הלימוד שאני השתמשתי בה לא מתאימה לישום בכיתה גדולה אלא רק עם מספר מאוד מצומצם של תלמידים, אבל לדעתי אפשר להרחיב אותה לשימוש מול כיתות גדולות, ואם לא אז אולי צריך לנסות למצוא שיטה ללמד באופן פרטני יותר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |