|
||||
|
||||
אז למה "לא משנה איזה ממשק אתה נותן להם"? אם הממשק לא יהיה כזה שמשתמש פשוט יודע איך להגיע אליו בכלל, הבעיה נפתרה. כמה משתמשי קצה יודעים על קיומו של about:config בפיירפוקס? |
|
||||
|
||||
מי שיחפש firefox בגוגל - וזה לא נדיר, יגיע, למשל לפתיל הזה וילמד על קיומו של אותו קונפיג מסתורי. הסיכוי שהוא יטרח לספר על זה לסיוע הטכני (כדי שיוכלו להגיד לו להחזיר את ברירות המחדל לפני המשך הטיפול) לא גדול, בפרט אם מישהו אחר מבני ביתו עשה את הניסויים האלה. טוב, FF הוא לא דוגמא טובה כי ממילא אין למי לפנות בטענות, אז הצב "לוח הבקרה של windows" במקומו. |
|
||||
|
||||
אי אפשר לרקוד על שתי החתונות - גם להתייחס למשתמש הקצה כאידיוט גמור, וגם להניח שהוא יחפש פיירפוקס בגוגל, יגיע לפתיל הזה, ומקריאתו יגיע למסקנה שצריך לכתוב about:config במקום שבו צריך לכתוב אותו ולהתחיל להשתולל. אני מקבל את הרושם שאתה (לפחות בעברך) תומך טכני מנוסה...? |
|
||||
|
||||
וגם ילחץ על "I'll be careful, I promise" לאחר מכן... |
|
||||
|
||||
ראשת, לא צריך להיות אידיוט גמור כדי לחרבש משהו בקבצי קונפיגורציה. שנית, גם אידיוטים גמורים כבר שמעו על גוגל. מאחר ו"about:blank" מופיע לעתים מזומנות בדפדפן נפוץ למדי, השאלה איפה לתקתק about:config לא כל-כך קשה. מעולם לא הוגדרתי כ"תומך טכני" אבל יש לי נסיון לא מבוטל בתמיכה במשתמשי קצה. |
|
||||
|
||||
אוקיי. בכמה אנשים שחירבשו לעצמם את ה-about:config נתקלת? |
|
||||
|
||||
אף אחד, אבל מעולם לא נתתי תמיכה טכנית למוצר הזה (ומשתמשי FF שאני מכיר הם ממש לא הדיוטות). |
|
||||
|
||||
אז אני מעז לטעון טענה נועזת: התרחיש הבדיוני שלך על אותו משתמש קצה הדיוט שבכל זאת מתעלל לעצמו ב-about:config, ועוד אחרי שגיגול הביא אותו לאייל (?) לא קשור למציאות (גם אם מורידים את הקטע עם הגיגול לאייל). |
|
||||
|
||||
אולי. אני מניח שרק מי שנותן תמיכה טכנית למשתמשי FF יוכל להכריע. |
|
||||
|
||||
נתתי תמיכה טכנית למשתמשי Firefox. זה היה נדיר כשלעצמו, כי בדרך כלל מי שמתקשר לתמיכה לא מודע בכלל לאפשרות לעבוד עם דפדפן חלופי, מבין האנשים שבכל זאת עבדו עם FF אני לא יודע אם מישהו התעסק עם הגדרות מתקדמות מהסוג הזה, לפני שמתחילים לחפש שם פשוט מתקינים מחדש את התוכנה. |
|
||||
|
||||
"FF הוא לא דוגמא טובה כי ממילא אין למי לפנות בטענות," מה? |
|
||||
|
||||
מה מה? מי שמפתח ומתחזק את FF לא חייב לי כלום כי לא שילמתי לו פרוטה. מי שמכר לי windows כן חייב לי משהו. |
|
||||
|
||||
אז אתה זה שקנה את windows? שמעתי שמועות על קיומך אבל הייתי בטוח שמדובר באגדה אורבנית... |
|
||||
|
||||
מתי לאחרונה קיבלת תמיכה? למעשה, התרחיש של תגובה 540178 יכול להתרחש באותה מידה עם התמיכה הטכנית של ספק החיבור לאינטרנט. זה גם נשמע יותר סביר. |
|
||||
|
||||
את Firefox מייצרת חברה מסחרית (Mozilla Corp). אולי היא לא חייבת לך כלום (יבוא יום ואקרא את ה-EULA), אבל יש למי לבוא בטענות. |
|
||||
|
||||
וכל מי שרוצה יכול למכור תמיכה ל־Firefox . או למכור את Firefox כחלק מהמוצר שלו. זה היה פחות או יותר המצב בשני המחשבים האחרונים שקניתי. |
|
||||
|
||||
אם אתה קונה תמיכה, כמובן יש לך למי לבוא בטענות. רוב משתמשי FF שאני מכיר פשוט הורידו אותו מהרשת, כמוני. |
|
||||
|
||||
לא קניתי תמיכה. קניתי מוצר. FF (בשם אחר) היה חלק ממנו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |