|
||||
|
||||
1. אני לא חושבת ש"טובים בהקשבה" הוא תכונה עיקרית אצל פסיכולוגים, למרות שזה לכאורה כל מה שהם עושים. יש כל מיני כישורים שנובעים ישירות מעצם זה שיש להם ידע כפסיכולוגים קליניים: למשל, לדעת גם מה *לא* לומר. או לדעת אם ומתי לנתב את השיחה לכיוון מסוים. או לדעת מתי לשאול שאלת מפתח. או האם רלוונטי לדון פגישה שלמה בחלום או בחווייה מסוימת של מטופל, או לא. וכולי. 2. מעניין היה (אם כי אכזרי) לבדוק גם עם אנשים שלא טובים בהקשבה :-) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |