|
||||
|
||||
עד כמה זה באמת הסטנדרט (מניסיון אישי, כמובן)? זה נשמע כמו מודל עסקי ממש גרוע. |
|
||||
|
||||
למה? |
|
||||
|
||||
הניסיון האישי שלי הוא לא רחב, אבל באיביי (מן הסתם) הכל בפייפאל, וכך גם בעוד האתרים הספורים שמהם קניתי מוצרים. זה אולי מודל עיסקי לא מושלם, אבל כשיש צרכנים כמוני שתמיד יבחר במוכר עם שעובד עם פייפאל על פני שמוכר שלא, אני חושב שיש יתרון למי שילך איתם. חברים מספרים שבארה"ב אתה יכול להחזיר מוצר מכל סיבה שהיא, אפילו אם השתמשת בו והרסת אותו. זה גם כן נשמע כמו מודל עסקי רע מאוד, אבל אם זה נפוץ בארה"ב כמו שאומרים כנראה שהוא עובד. 1 חבר שלי נשבע שקנה זוג נעליים, הלך איתם במשך שבוע בתנאים לא קלים, והחזיר אותם לחנות כשהם במצב נוראי וקיבל החזר כספי מלא (לא זיכוי, מזומן). |
|
||||
|
||||
Indeed this practice is very common. It encourages people to buy things, right then and there, because they can always return it later (like if they find the same for less).
|
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |